اپل ارائه می دهد را رد کرد و مشتریان یک شانس برای دریافت یک کارت اپل

هنگامی که تقاضا برای کارت های اعتباری وجود دارد نیاز به برخی از چک های انجام شده به منظور اطمینان حاصل شود که

توسط POSHTIBANNEWS در 10 تیر 1399

هنگامی که تقاضا برای کارت های اعتباری وجود دارد نیاز به برخی از چک های انجام شده به منظور اطمینان حاصل شود که مشتریان واجد شرایط برای آن است. این به این معنی است که بسته به نوع بر روی وضعیت شما, شما ممکن است یا ممکن است تایید شده به یک. وجود دارد یک روند مشابه وقتی که می آید به استفاده از اپل کارت و برخی از مشتریان ممکن است رد شده اند.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که اپل واقعا می خواهد به مشتریان خود اپل کارت و پس از راه اندازی آنچه که آنها خواستار "راه اپل کارت" برنامه. این چهار ماه به برنامه که در آن مشتریان می توانند مراحل خاصی به خود را بیشتر واجد شرایط و جایی که آن را نیز به اطلاع آنها به همین دلیل آنها ممکن است رد شده اند در وهله اول.

در حال حاضر در بیشتر قسمت ها وجود ندارد هر چیزی خاص که رد متقاضیان نیاز به انجام است که دیگر شرکت های کارت اعتباری نیز مورد نیاز است. این شامل پاکسازی هر گذشته به دلیل توازن در حساب های خود را ساخت به موقع پرداخت در کارت های اعتباری خود را و همچنین به پایین موجود اعتباری و یا وام های شخصی بدهی.

این برنامه همچنین نشان می دهد مراحل خاص است که می تواند مشتریان را به بهبود رتبه خود را به طوری که پس از اتمام چهار ماه آنها را دعوت به استفاده مجدد برای اپل کارت دوباره. البته در پایان این برنامه هنوز هم وجود دارد هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها تایید شود اما حداقل با برجسته کردن آنچه مشتریان نیاز به انجام به منظور بهبود نمره اعتباری خود را, آن را باید در نظریه بهبود شانس خود را.

در زمینه اپل >عمومی. بیشتر بخوانید درباره اپل کارت و اپل پرداخت. منبع: techcrunch



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن