اپل ممکن است شروع به خرید مسن تر نشان می دهد تلویزیون+ به افزایش کاتالوگ آن

اپل نوع دیر به جریان بازی خود را با تلویزیون اپل+ سرویس اما با توجه به شرکت و ثروت قابل توجهی به آنها قطعا صرف

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

اپل نوع دیر به جریان بازی خود را با تلویزیون اپل+ سرویس اما با توجه به شرکت و ثروت قابل توجهی به آنها قطعا صرف مقدار زیادی از تلاش برای جذب تعداد زیادی از استعداد برای کمک به آنها ایجاد اصلی جدید نشان می دهد برای خدمات خود را. اما به نظر می رسد که آن را نمی ممکن است به اندازه کافی که در آن با توجه به بلومبرگ اپل ممکن است شروع به پر کردن آن تلویزیون+ خدمات با مسن تر نشان می دهد.

تبلیغات

این گزارش ادعا می کند که اپل مدیران شده اند ملاقات با استودیو های مختلف در هالیوود به بحث در مورد به طور بالقوه صدور مجوز مسن محتوا برای تلویزیون+ و پس از خریداری برخی از نشان می دهد تلویزیون و فیلم است که ما انتظار داریم در نهایت باید نشان می دهد تا به عنوان در دسترس برای پخش بر روی پلت فرم.

معلوم نیست که چه نوع از نشان می دهد ما ممکن است به دنبال اما اگر اپل می تواند زمین برخی از نام های بزرگ از آن خواهد شد یک پیروزی بزرگ است. اما حرکت نزولی به صدور مجوز است که زمانی که مجوز منقضی می شود و نمی تجدید کاربران خواهد بود و بدون آن نشان می دهد به تماشای. ما دیده ایم این اتفاق می افتد با Netflix بکشد که در آن شرکت دهکدهای از دست داد برخی از نام های بزرگ مانند دوستان به شبکه های دیگر.

آن را نیز بدان معنی است که کاتالوگ برای همیشه در چرخش با توجه به مجوزهای جدید و یا منقضی شده ، این ممکن است یا ممکن است چیز خوبی است اما برای کسانی که ترجیح می دهند سازگار کاتالوگ را نشان می دهد و سپس شاید نه.

در زمینه اپل >عمومی >شایعات. بیشتر بخوانید درباره تلویزیون اپل, سرگرمی, فیلم و Netflix بکشد. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن