اپل Bricking و ردیابی اپل غارت شده را از فروشگاه های خود

به عنوان بسیاری از شما بدون شک آگاه در حال حاضر وجود دارد اعتراضات در آمریکا. این اعتراضات در نظر گرفته شده بو

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

به عنوان بسیاری از شما بدون شک آگاه در حال حاضر وجود دارد اعتراضات در آمریکا. این اعتراضات در نظر گرفته شده بودند صلح آمیز باشد اما متاسفانه وجود داشته است که برخی از آنان گرفته اند این فرصت را به غارت فروشگاه از جمله فروشگاه های اپل, سرقت یک دسته از اپل در این فرآیند است.

تبلیغات

اما خبر بد برای این غارتگران است که آن را مانند به نظر می رسد هر آنچه که آنها به سرقت رفته اند بسیار بسیار بسیار فانتزی زندان است. دلیل این است که در مورد شما نمی دانم, اپل یک سیستم در محل که در آن دستگاه های به سرقت رفته می تواند از راه دور و آجر. این به این معنی است که در این رویداد کسی تا به سرقت رفته یک گوشی از یک فروشگاه و یا از یک فرد وجود دارد گزینه ای برای آجر آنها و ارائه آنها را بی فایده است.

این غارت اپل همچنین در حال حاضر نمایش یک پیام است که به اطلاع فرد که گوشی غیر فعال شده است و این پیگیری نیز تبدیل شده است. آنها می پرسند که گوشی های بازگشت به اپل فروشگاه ها و مقامات محلی نیز هشدار داده به این دستگاه های به سرقت رفته.

این اولین بار نیست که ما در حال شنیدن در مورد این سیستم که فعال است. در سال گذشته سارقان از سرقت از یک فروشگاه اپل ساخته شده و با یک دسته از محصولات اپل از جمله آیفون که در نهایت آجر به عنوان به خوبی. در این رویداد شما یک آی فون فروخته شده آنلاین برای قیمت و یا یک معامله است که به نظر می رسد بیش از حد خوب درست باشد, شما ممکن است می خواهم به دور ماندن از آن مبادا شما را تا پایان با یک بسیار گران paperweight.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آیفون و قانونی است. منبع: arstechnica



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن