Apple Is apparently threatening to Pull Epic's Developer's Accounts

به نظر می رسد که تف بین اپل و حماسه عمیق تر است. هفته گذشته، اپل بازی را از فروشگاه App که به سرعت توسط حماسه

توسط POSHTIBANNEWS در 29 مرداد 1399

به نظر می رسد که تف بین اپل و حماسه عمیق تر است. هفته گذشته، اپل بازی را از فروشگاه App که به سرعت توسط حماسه شکایت اپل دنبال شد حذف کرد. حالا طبق گفته های Epic، آنها می پراند که اپل با لغو دسترسی به ابزارهای توسعه اپل علیه آنها «تلافي کننده» است.

تبلیغات

برای کسانی که تعجب این معنی و چه نوع اثر آن ممکن است داشته باشد، اساسا بدون دسترسی به ابزارهای توسعه دهنده، حماسه قادر به بروز رسانی بازی های خود را در فروشگاه App. همچنین به این معنی است که آنها همچنین قادر به ایجاد و یا حفظ نرم افزار مانند Unreal انج حماسه که بازی های دیگر و توسعه دهندگان استفاده می کنند برای ساخت بازی های خود را.

با توجه به اینکه موتور غیرواقعی تا چه سطح محبوب و گسترده ای استفاده می شود، به خصوص برای بازی های موبایل، این بدون شک ثابت خواهد کرد که یک مشکل بزرگ برای حماسه و توسعه دهندگان که به طور ناگهانی تبدیل به یک تلفات این جنگ بین هر دو شرکت. حماسه از آن زمان به این موضوع که در آن آنها امیدوار خواهد ماند دست اپل تا زمانی که این می تواند مرتب شده است، اگر نه، به نظر می رسد مانند آمده 28th از ماه اوت، همه چیز در مورد به دست می آوریم بسیار مسی تر است.

که می شود گفت، ما باید تعجب استراتژی اپل است. شرکت در حال حاضر با استمارهای ضد تراست مواجه است و کشیدن این نوع شیرین کاری قطعا در دفاع از آنها کمک ینکند، اما ما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

در زمینه اپل >تلفن همراه >انجمن. برای اطلاعات بیشتر در مورد برنامه ها، حماسه و iOS. منبع: شایعات مک



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن