اپل ظاهرا علاقه مند به دستیابی به بازوی

هفته گذشته گزارش شد که Softbank ظاهرا فکر کردن در مورد فروش Arm Holdings. در آن زمان یکی از بارز ترین شرکت های

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

هفته گذشته گزارش شد که Softbank ظاهرا فکر کردن در مورد فروش Arm Holdings. در آن زمان یکی از بارز ترین شرکت های بالقوه به خرید بازو از سافت اپل است. این است زیرا این امر به این معنی است که اپل می تواند به جلوگیری از پرداخت هزینه های صدور پروانه و به جای پرداخت توسط شرکت های دیگر.

تبلیغات

این امر همچنین کمک به آنها را داده است که اپل در حال حاضر انتقال دور از اینتل به سفارشی خود را بازوی مبتنی بر چیپ ست های خود را برای رایانه های مکینتاش. با توجه به یک گزارش از بلومبرگ, به نظر می رسد که اپل علاقه مند است. این گزارش ادعا می کند که هر دو اپل و سافت ظاهرا در مذاکرات اولیه اما در نهایت اپل تصمیم گرفت که به دنبال آن هر بیشتر. بلومبرگ این منابع ادعا می کنند که بازو صدور مجوز عملیات ظاهرا ضعیف مناسب با اپل ساختار کسب و کار.

به علاوه وجود دارد همچنین تمام پتانسیل موانع نظارتی است که می تواند توقف فروش در آهنگ های خود را. این است که به دلیل اندازه اپل و همچنین مفاهیم است که این صنعت را دارند که اگر یک نهاد به عنوان بزرگ به عنوان اپل برای به دست آوردن بازو. البته همه چیز می تواند در آینده نزدیک تغییر, اما در حال حاضر به نظر می رسد مانند آن را بدون رفتن برای اپل.

در ضمن آن نیز به تازگی گزارش داده است که NVIDIA می تواند با توجه به قرار دادن یک پیشنهاد برای Arm Holdings. در حالی که شرکت می کند خود را چیپ ست آنها نیست به ویژه فعال در این جبهه و دستیابی می تواند کمک به آنها را به همه چیز لگد کردن دوباره.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون, SoC و Softbank. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن