اپل HomePod ناگهان تبدیل به یک جریان گزینه برای میلیون ها نفر

تا به حال مگر در مواردی که شما یک سیب موزیک مشترک اپل HomePod سخنران بوده است غیر استارتر; با وجود آن حق بیمه

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

تا به حال مگر در مواردی که شما یک سیب موزیک مشترک اپل HomePod سخنران بوده است غیر استارتر; با وجود آن حق بیمه های صوتی با کیفیت.

در حال حاضر اپل است حذف آن محدود موضع و باز کردن درب به شخص ثالث جریان موسیقی خدمات مانند Spotify و به طور بالقوه برخی از مشتریان جدید است.

Eagle-eyed خبرنگاران در 9to5Mac کشف یک اسلاید در WWDC ارائه نشان داد که آینده از ویژگی های است که اپل نمی آدرس به طور مستقیم.

در حالی که بحث در مورد ویژگی های جدید در آینده برای اپل صفحه اصلی برنامه و HomeKit API وجود دارد یک تصویر از HomePod همراه با عبارت "شخص ثالث, خدمات موسیقی, موسیقی."

مرتبط با: iOS 14 ویژگی های

چنین گذرا اشاره بدان معنی است که ما نمی دانیم که زمانی که این اتفاق می افتد و یا اینکه آیا آن را به شما آمده قبل از راه اندازی در iOS 14 اما چرخ ها در حال حرکت هستند.

تصویر های اعتباری: 9to5Mac

در بسیاری از این به طور کامل تغییر ارزش برای Siri-طراحی هوشمند بلندگو که گاهی کشف نزدیک به نیمی از قیمت اولیه خود را با قیمت £319 قیمت راه اندازی. دسترسی به شخص ثالث خدمات موسیقی را به کاربران انعطاف پذیری بیشتر و مسلما باعث می شود HomePod خیلی بیشتر از یک مدعی به الکسا-طراحی بلندگو مانند Sonos یکی.

چرا از آن گرفته شده اپل تا زمانی برای اصلاح چنین خودنمایی نقص باقی مانده است دیده می شود اما آن را باور نکردنی حذف از گرفتن بروید و به عنوان مثال از شرکت دیواره باغ رویکرد backfiring.

Spotify در به ویژه در زمان umbrage با این تصمیم ذکر آن به عنوان بخشی از یک گسترده شکایت به کمیسیون اروپا بیش از آنچه در آن تلقی می شود رویه ضد رقابتی.

در یک پست وبلاگ در ماه مارس گذشته دانیل Ek نوشت: "اپل نیز به طور معمول بلوک ما تجربه افزایش ارتقاء. با گذشت زمان این شامل قفل Spotify در و رقبای دیگر از اپل خدمات مانند سیری HomePod و دیده بان اپل."

Spotify کند که برنامه اپل دیده بان در حال حاضر سازگار با سیری و به زودی تکمیل سه نفر با به دست آوردن HomePod سازگاری. گاهی شکایت می شود شما در جایی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن