اپل برش آمازون یک معامله بزرگ به نخست تصویری در فروشگاه App

اپل به آمازون جدی امتیازات به منظور امن نخست تصویری نرم افزار برای فروشگاه App اسناد و مدارک نشان داده شده است

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

اپل به آمازون جدی امتیازات به منظور امن نخست تصویری نرم افزار برای فروشگاه App اسناد و مدارک نشان داده شده است به یک دولت آمریکا شنیدن کاوش فناوری بزرگ را نشان داد.

به جای پرداخت 30 درصد برش از همه در برنامه اشتراک موظف توسط اپل و آمازون wrangled یک معامله به چنگال بیش از فقط 15 درصد از درآمد خود را از کسانی که ثبت نام در نخست تصویری برنامه.

که با وجود مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک اطلاع رسانی خانه آنتی تراست کمیته فرعی "ما اعمال قوانین برای همه توسعه دهندگان به طور مساوی." Contrarily اسناد و مدارک ارائه شده به شنیدن جزئیات محرمانه ایمیل بین اپل اجرایی Eddy Cue و مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس پس از یک جلسه در ماه نوامبر 2016.

بخشی از این ایمیل آمده است: "15% برگرد خیره برای مشتریان که ثبت نام با استفاده از نرم افزار (با استفاده از پرداخت ما); هیچ برگرد به اشتراک گذاری برای مشتریان که در حال حاضر مشترک."

دیگر عناصر عبارتند از آمازون دادن دسترسی به مشتری ابرداده برای سیری و جستجو در کانون توجه و حمایت از این برنامه در سیری. ایمیل فاش شد, بلومبرگ گزارش خبرنگار Mark Gurman و شما می توانید آن را در زیر:

کلید داستان نکته این است که اپل که به مدت طولانی نگه توسعه دهندگان از قوام آن درآمد های سیاست مایل بود به نیم است که به آمازون نخست تصویری در هیئت مدیره است که آن را در نهایت در سال 2017.

اگر شما یک توسعه دهنده نرم افزار توزیع بیش از 30 ٪ از تمام برنامه فروش به اپل که احتمالا شما گرفته شده به راحتی در آن در حال همین کار را برای تمام شرکت های بزرگ و کوچک. امتیازات فراهم شده به آمازون یکی از ثروت شرکت در جهان به رهبری ثروتمندترین مرد جهان احتمالا نیش کمی.

در این جلسه همچنین نشان داده ایمیل بین اواخر استیو جابز و تیم اجرایی که جزئیات تصمیم گیری اصلی که اجازه نمی آمازون فروش کتاب از طریق آن Kindle app for iOS بدون به اشتراک گذاری درآمد (از طریق آستانه). این منجر به روشن شدن برنامه به سادگی به عنوان یک کشتی برای روشن شدن کاربران به کنار گذاشتن کتاب های خود را به جای وسیله ای برای خرید بیشتر.

مشاغل گفت: نشانه و بازاریابی فعلی رئیس فیل شیلر "[I]t زمان برای آمازون برای تصمیم گیری به استفاده از مکانیسم پرداخت و یا تعظیم [از فروشگاه App]" و به دنبال آن است که با "[a]nd من فکر می کنم آن زمان برای شروع به استفاده از این یکنواخت به جز موجود اشتراک (اما استفاده از آن را برای آنهایی که جدید)."

در یک ایمیل به نشانه در سال 2011 که آمد فقط قبل از اینکه اپل اعلام کرد که سیاست مشاغل نوشت: "من فکر می کنم این همه بسیار ساده — iBooks در حال رفتن به تنها کتابفروشی در دستگاه های iOS. ما نیاز به نگه داشتن سر ما بالا است. یکی می توانید به خواندن کتاب خریداری و در جای دیگر نه فقط خرید/اجاره/عضویت از iOS بدون پرداخت که ما اذعان منعی برای بسیاری از چیزها است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن