اپل می تواند کاوش شارژ بی سیم باتری موارد

اپل باعث می شود خود را رسمی باتری موارد برای برخی از مدل های آیفون. این موارد شارژ آیفون با اتصال به پورت رعد

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

اپل باعث می شود خود را رسمی باتری موارد برای برخی از مدل های آیفون. این موارد شارژ آیفون با اتصال به پورت رعد و برق و در تبدیل آن همچنین دارای یک پورت رعد و برق خود را که می تواند مورد استفاده برای شارژ مورد. اما اپل می تواند کار بر روی ساخت آن به طور کامل بی سیم.

تبلیغات

در ثبت اختراع کشف شده توسط AppleInsider به نظر می رسد که اپل در حال بررسی امکان دو جهته شارژ بی سیم باتری مورد برای آی فون است. این بدان معنی است که این مورد نه تنها می تواند شارژ آیفون به صورت بی سیم اما در مورد خود را نیز می تواند به صورت بی سیم شارژ که خندق همه نیاز به کابل در آینده است.

ما باید اشاره کنم که اگر چنین می شد ساخته می شود اپل نخواهد بود. لوازم جانبی سازندگان مانند Mophie در حال حاضر ارائه مشابه شارژ بی سیم, موارد, برای, آیفون, اما, این ثبت اختراع نشان می دهد که اپل ممکن است بخواهید به چیزی خود را. ثبت اختراع نیز توصیف عبور از طریق سیستم که در آن زمانی که قرار داده شده بر روی شارژر بی سیم آن را شارژ آی فون برای اولین بار قبل از شارژ مورد.

همچنین نکته جالب در مورد این ثبت اختراع است که به نظر می رسد به کراوات با شایعاتی که اپل می تواند در نهایت برنامه ریزی برای انتشار یک portless آی فون. اگر که اتفاق می افتد, شارژ بی سیم خواهد اساسا تنها راه برای رفتن در مورد آن.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آیفون, ثبت اختراع و شارژ بی سیم. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن