اپل آی فون را تایید 12 تاخیر چند هفته

اپل است که به ندرت در صف مقابل در مورد خود برنامه و جدول زمانی گذشته از اطلاعیه های رسمی. شاید برای پایان دادن

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399
اپل است که به ندرت در صف مقابل در مورد خود برنامه و جدول زمانی گذشته از اطلاعیه های رسمی. شاید برای پایان دادن به گمانه زنی ها و شایعات بی پایان, اپل در واقع تایید کرد که این سال را به آی فون 12 به تعویق خواهد افتاد از آن نمونه سپتامبر راه اندازی به چند هفته بعد.
تبلیغات

این بود که نشان داد در طول اپل Q3 سال 2020 درآمد تماس که در آن اپل CFO Luca Maestri که در آن او نقل است گفت: "همانطور که می دانید در سال گذشته ما شروع به فروش اپل در اواخر ماه سپتامبر. در این سال ما انتظار داریم عرضه در دسترس خواهد بود چند هفته بعد." او بعدها می افزاید: "به من گفت: من سخنان که از یک سال پیش ما راه اندازی آی فون جدید در اواخر ماه سپتامبر. و به من گفت که در این سال عرضه این محصول جدید خواهد بود چند هفته بعد از آن است."

در حالی که او اشاره نمی کند دلیل تاخیر ما فقط می توانیم حدس بزنیم که به دلیل. وجود دارد فرصت خوبی است که coronavirus همه گیر شده است می تواند علت تاخیر آی فون اپل 12s. دلیل این است که این بیماری همه گیر مجبور است بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان برای توقف عملیات خود را که بدون شک تاثیر بر تولید.

برخی از تحلیلگران بر این باورند که این تاخیر نیز می تواند با توجه به اقتصاد که نیست تا در حال حاضر که در آن اپل به دنبال به تاخیر انتشار در امیدوار است که این امر تا حدودی بهبود می یابند به طوری که مشتریان قادر خواهد بود برای خرید دستگاه های خود را. در هر صورت ما هرگز برای مطمئن دانند. Maestri اشاره نمی کند که دقیقا آیفون 12s اعلام خواهد شد بنابراین ما باید برای نگه داشتن یک چشم را برای اعلام رسمی.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن