اپل جشن مجازی پراید با دو شرکت اپل گروههای

سنتی نمایش با شکوه از غرور ماه ممکن است از دست رفته در این سال به دلیل coronavirus را مجبور به لغو فیزیکی راهپ

توسط POSHTIBANNEWS در 29 اردیبهشت 1399

سنتی نمایش با شکوه از غرور ماه ممکن است از دست رفته در این سال به دلیل coronavirus را مجبور به لغو فیزیکی راهپیمایی در شهرستان در سراسر جهان.

اما شما بهتر است باور سالانه جشن را هنوز هم اتفاق می افتد در پایین کلید مجازی تنظیمات در طول ماه ژوئن.

برای بزرگداشت این مناسبت اپل منتشر کرده است یک جفت جدید غرور با مضمون باند برای اپل دیده بان ورزشی سنتی رنگ های رنگین کمان.

جدید اپل دیده بان غرور Edition, ورزشی, باند ارائه می دهد یک رنگین کمان عمودی طراحی و جفت خوبی با تطبیق پخش. نیز وجود دارد یک جدید Apple Watch Nike Sport Band با رنگهای رنگین کمان در درون سوراخ. که طراحی نیز منعکس شده توسط تطبیق تماشای نمایش.

مرتبط با: اپل دیده بان سری 5 نقد و بررسی

هر دو باند در دسترس هستند برای خرید امروز در حالی که مطابق با غرور چهره دیده بان وارد خواهد شد در آینده watchOS 6.2.5. آنها £49/49$در هر. اپل هنوز اعلام زمانی که سیستم عامل به روز رسانی خواهد رسید اما ما انتظار آن را قبل از پایان ماه. ما در حال انتظار اپل اعلام watchOS 7 ماه آینده طی مجازی رویداد WWDC در ژوئن 22, که در آن ما به احتمال زیاد برای دیدن طیف گسترده ای از ویژگی های جدید را اعلام کرد.

در یک مصاحبه مطبوعاتی اپل گفت: آن را می تواند کمک به چندین تجاوز+ سازمانها در سراسر جهان به عنوان بخشی از تلاش های خود را.

این شرکت نوشت: "اپل و نایک در حال افتخار به حمایت از تجاوز سازمان های حیاتی انجام وکالت و ساختمان جامعه در سراسر جهان از جمله GLSEN PFLAG های Trevor, پروژه جنسیتی طیف مرکز ملی نما برابری و بشر در جهان است که به ارمغان می آورد با هم بیش از 1500 عضو سازمان در بیش از 150 کشور و منطقه است."

هر دو از جدید گروههای شرکت قیمت پایین تر, ورزشی, باند پس از آن می تواند به خوبی به اپل عرشه برخی از آن خیال باف بند گزینه های در رنگین کمان یکی از این روزها است.

چگونه بسیاری از باندهای شما گردآوری برای Apple Watch ؟ اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب