اندیشه نزدیک به اشتراک گذاری گوگل است AirDrop کلون و آن را در نهایت نورد از

گوگل در نهایت نورد از ویژگی های نزدیک به اشتراک گذاری خود را برای دستگاه های آندروید. این یک ابزار به اشتراک گ

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

گوگل در نهایت نورد از ویژگی های نزدیک به اشتراک گذاری خود را برای دستگاه های آندروید. این یک ابزار به اشتراک گذاری سریع است که آینه عملکرد از AirDrop اپل است, با برخی از هوشمندان اتصال اضافی.

ابزار در راه خود را به تمام دستگاه های آندروید 6.0 و بالاتر، امکان به اشتراک گذاری آسان از فایل ها، لینک ها، عکس ها، فیلم ها و دیگر محتویات بین دستگاه های آندروید در مجاورت فوری یکدیگر است.

در مورد AirDrop اپل، ویژگی Nearby Share این کار را می کند که آیا کاربر آفلاین است یا آنلاین، اما این مزیت را دارد که از بهترین قابلیت اتصال بین دو دستگاه استفاده کند.

نماد سهم نزدیک در درون منوی اشتراک گذاری منظم در اندروید خواهد بود و درست مانند AirDrop، گیرنده را ملزم می کند که قبل از شروع انتقال، فایل را بپذیرد.

مرتبط با : بهترین گوشی های آندروید 2020

اتصال پیش فرض بلوتوث است، اما گوگل می گوید یک دست دادن دیجیتال بین دو گوشی برقرار خواهد کرد که آیا می توان آن را به یک جایگزین برتر ارتقا داد. ویژگی سازگار با بلوتوث، بلوتوث کم انرژی، NFC، WebRTC یا Wi-Fi مستقیم یا نقطه اتصال Wi-Fi است.

Google می گوید که این ویژگی یکی از پرتقاضاترین ویژگی های جامعه بود، اما توضیح می دهد که ساخت آن به دلیل تعداد زیاد دستگاه ها در میکس، یک چالش برای ساخت بود. شما می توانید مدیر محصول دانیل مارکوس، که همچنین وعده می دهد ویژگی در آینده به سیستم عامل های بیشتر، توضیح سهم نزدیک در ویدیو زیر را ببینید:

مارکوس می گوید داده ها در هر دو انتها به طور کامل رمزگذاری شده اند و اطلاعات تماس هرگز با هیچ یک از دو طرف به اشتراک گذاشته نمی شود. Google همچنین این قابلیت را ساخته است تا کاربران انتخاب کنند که آن را به روی برخی یا همه مخاطبین خود باز کنند.

شما باید شروع به دیدن ویژگی نوک بلند در هفته های آینده به عنوان گوگل رول آن را به دستگاه های آندروید در سراسر جهان. در حال حاضر آن است که فکر پیکسل و انتخاب دستگاه های سامسونگ برای اولین بار دیبیس. ویژگی آن زمان طولانی است که در آینده، با توجه به کاربران اپل از زمان راه اندازی iOS 7 - تقریبا یک دهه پیش به AirDrop دسترسی داشته اند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن