آندروید 11 را به شما بگویم اگر شما با استفاده از "درست 5G" یا نه

بزرگ بعدی به روز رسانی برای سیستم عامل تلفن همراه گوگل را ارائه بسیار مورد نیاز وضوح در نوع 5G شما در حال گرفت

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

بزرگ بعدی به روز رسانی برای سیستم عامل تلفن همراه گوگل را ارائه بسیار مورد نیاز وضوح در نوع 5G شما در حال گرفتن از ارائه دهنده خدمات خود را توسط نمایش یک آیکون کوچک بر روی صفحه نمایش خود را.

ارائه دهندگان خدمات هستند که کمی اب زیر کاه با 5G بازاریابی است. AT&T به طور خاص آمده است در زیر آتش برای تبلیغات لباس پوشیدن به بالا نسخه 4G به عنوان "5G تکامل است." این شرکت در حال حاضر مجبور به قطع استفاده از اصطلاحات پس از تبلیغات هیئت مدیره ادعا کرد که عبارت گمراه کننده بود.

آندروید 11 اجازه نمی دهد ارائه دهندگان دور با این نوع از اب زیر کاه کسب و کار به عنوان سیستم افتراق بین شبکه های مختلف استانداردها و لیست آنها را به وضوح بر روی تلفن خود را. این "5G" خدمات ذکر شده خواهد شد به عنوان LTE, LTE+, 5Ge 5گرم یا 5G+. و تنها دو در این لیست در واقع درست 5G.

مرتبط با: چه 5G?

LTE مخفف long-term evolution و در اصل به عنوان یک نوع از مختصر به نشان می دهد هنگامی که شما از خدمات 4G نیست کاملا به خراش. اگر شما با استفاده از LTE شما به سرعت که بهتر از 3G اما نه کاملا به استاندارد کامل چربی 4G.

این اصطلاح بیشتر مبهم در حال حاضر. اما اگر شما با استفاده از LTE شانس شما نیست با بهره گیری از قدرت پردازش از mmWave فن آوری است.

مرتبط با: بهترین گوشی های 5G

که تکنولوژی چیزی است که واقعا جدا 4G سرعت از اسلحه بزرگ 5G. آن متکی بر یک طیف تقریبا استفاده نشده فرکانس رادیویی که بدان معنی است که آن می تواند دسترسی به پهنای باند بیشتر. در مختصر آن را باید خود محبوبیت زیادی سریع تر است.

اگر 5G+ آیکون بالا میآید بر روی تلفن خود را هنگامی که شما به روز رسانی به آندروید, 11, سپس شما می دانید شما رو کامل ضربت سخت زدن از مزایای 5G. متاسفانه هر چیزی در زیر این نیست که با تکیه بر آن mmWaves – و در حالی که آن را ممکن است سریع آن را به رسیدن به ارتفاعات پر چرب 5G.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن