آندروید 11 تاریخ انتشار داد به عنوان بتا 2 قطره برای صفحه دستگاه

در روز آندروید 11 beta 2 ساخته شده راه خود را به را انتخاب کنید صفحه صاحبان این تاریخ انتشار برای تکمیل آندروی

توسط POSHTIBANNEWS در 18 تیر 1399

در روز آندروید 11 beta 2 ساخته شده راه خود را به را انتخاب کنید صفحه صاحبان این تاریخ انتشار برای تکمیل آندروید 11 سیستم عامل ممکن است به بیرون درز کرد.

جدید گزارش تصویری از هی گوگل خانه هوشمند اجلاس که earmarks آندروید 11 تاریخ انتشار عنوان 8 سپتامبر. در این ویدئو ویژگی های یک اسلاید که earmarks تاریخ را برای نسل بعدی سیستم عامل, مشاوره صفحه اصلی سازندگان دستگاه برای آماده سازی برای راه اندازی است.

تاریخ می تواند موضوع را به تغییر داده های جاری coronavirus مسائل مربوط به. در سال گذشته 10 اندروید در دسترس قرار گرفت در سپتامبر 3, پس از این تاریخ قطعا باعث می شود بسیاری از حس. Android پای منتشر شد در تاریخ 6 اوت سال 2018 است.

شما می توانید ببینید رسمی گوگل تصویری (از طریق Android Police) زیر:

در جای دیگر گوگل راه اندازی شد دومین بتا برای آندروید 11 روز چهارشنبه صفحه 2, صفحه 2, XL, صفحه 3, صفحه 3, XL, صفحه, 3a, صفحه 3a XL صفحه 4 صفحه 4 XL. از نظر ویژگی های جدید 9to5Google رفته دست با سیستم عامل دقیق است برخی از ابزارهای اضافه شده در به روز رسانی امروز.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020

وجود دارد هیچ چیز پیشگامانه در اینجا, اما وجود دارد مقدار زیادی از قطعات کمی برای کسانی که نگه داشتن زبانه ها در توسعه چرخه. برای مثال کنترل رسانه ها دوباره طراحی شده اند در حالی که یک اثر موج دار شدن در هنگام ضربه زدن یکی از کنترل پخش. وجود دارد ساده منو عملیات درون اخیر رابط.

ضبط صفحه نمایش در حال حاضر قطاری صوتی بیش از حد در حالی که وجود یک آیکون جدید برای عملکرد درون کلید های میانبر منو. این سایت اشاره می کند که مکالمات در حال حاضر خود را در صفحه تنظیمات در حالی که قدرت خاموش و راه اندازی مجدد دکمه شده با هم ادغام شدند.

این دومین از سه بتا عمومی انتشار برنامه ریزی شده قبل از این که نوک سپتامبر 8 تاریخ انتشار. در اینجا است چگونه شما می توانید دانلود آندروید 11 بتا عمومی برای خود صفحه 2 و تا امروز.

شما trialed آندروید 11 بتا هنوز ؟ سهم خود را برداشت اولیه با ما @trustedreviews در توییتر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن