آندروید 11 می آید به وان پلاس 8 و تاپیک ویژه عید پاک تخم مرغ

وان پلاس سری 8 یکی از اولین شخص ثالث تلفن برای دسترسی به آندروید 11 بتا عمومی. فقط چند روز پس از گوگل belatedl

توسط POSHTIBANNEWS در 23 خرداد 1399

وان پلاس سری 8 یکی از اولین شخص ثالث تلفن برای دسترسی به آندروید 11 بتا عمومی.

فقط چند روز پس از گوگل belatedly کاهش یافته است اولین نسخه بتا در دسترس عموم برای صفحه گوشی OnePlus اعلام کرده است کاربران از پرچمدار جدید خود تلفن می تواند در عمل بیش از حد.

این شرکت می گوید بتا است که در درجه اول طراحی شده برای توسعه دهندگان بلکه ذکر "دیگر پیشگامانی در جامعه ما است."

این شرکت افزود: "ما بسیار هیجان زده به اعلام اولین آندروید 11 بتا به عنوان بخشی از پیش نمایش توسعه دهندگان برنامه برای وان پلاس 8 و وان پلاس 8 Pro. ما شده ایم به گونه ای خستگی ناپذیر کار برای ارائه دسترسی سریع به آخرین طعم آندروید به همه OnePlus سری 8' users."

اما شما احتمالا باید این دانلود نیست مگر اینکه شما یک یدکی وان پلاس 8 یا وان پلاس 8 Pro ضربه زدن در اطراف. وجود دارد شرکت می گوید بتا است و هنوز در مراحل اولیه و حمل خطر bricking خود را دوست داشتنی جدید وان پلاس گوشی های هوشمند.

مرتبط با: OnePlus Z

نیز وجود دارد یک دسته از مسائل شناخته شده و برخی از آنهایی که بزرگ مانند پاک کردن تمام داده ها در تلفن و تماس تصویری کار نمی کند در تمام. در اینجا کامل SP از OnePlus وبلاگ:

مسائل شناخته شده
تمام داده ها پاک خواهد شد در حالی که فلش ساخت
در صورت باز کردن در دسترس نیست
گوگل دستیار ("OK Google") کار نمی کند
تماس تصویری کار نمی کند
برخی از UI صفحه نمایش نگاه کنید کمتر از مطلوب
برخی از برنامه ها ممکن است عمل نمی کند به عنوان انتظار می رود
مسائل پایداری سیستم

یک چیز بتا ارائه می کند یکی دیگر از اشاره های مربوط به وان پلاس' آینده واقعی بی سیم جوانه که ظاهرا نام OnePlus غلاف. توسعه دهندگان XDA پیدا کردم منابع به محصول در آندروید 11 کد برای وان پلاس 8. آن را اشاره به "oneplus_tws_pods" که ما با خیال راحت می توانید فرض کنیم مخفف واقعی بی سیم.

قبلی شایعات را پیشنهاد AirPods رقبا وارد خواهد شد در ماه ژوئیه شاید در کنار مقرون به صرفه تر OnePlus Z گوشی های هوشمند.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن