آندروید 11 نسخه بتا را به عقب رانده و پس از گوگل I/O لغو

گوگل تصمیم گرفته است برای عقب راندن این نسخه از آندروید برای اولین بار 11 beta. در اصل با توجه به زمین در وسط

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

گوگل تصمیم گرفته است برای عقب راندن این نسخه از آندروید برای اولین بار 11 beta. در اصل با توجه به زمین در وسط این ماه اندروید, 11 بتا یک را به جای آن پرده برداری می شود در ژوئن 3.

گوگل بی سر و صدا ارسال شده یک ویدیو را در یوتیوب این هفته با عنوان: 'ما برای پیوستن به #Android11: بتا راه اندازی نشان می دهد!'

سردرد القا تصویری توضیح می دهد که نبود برای گسترش coronavirus آندروید برای اولین بار 11 بتا را راه اندازی در مه 12, در مراسم افتتاحیه کلیدی Google I/O سال 2020 در گوگل HQ, Shoreline سالن آمفی تئاتر است. که در آن ما تا به حال انتظار می رود برای دیدار با صفحه 4a بیش از حد.

مرتبط با: بهترین گوشی های آندروید

این رویداد فیزیکی لغو شد زمانی که هر کس شروع به درک چقدر جدی شیوع کروناویروس بود, با گوگل گفت: این امر حرکت نشان می دهد آنلاین. اما در ماه مارس این شرکت تصمیم گرفت در برابر برگزاری این رویداد در همه.

اولین آندروید 11 نسخه بتا را به جای درمان به خودی خود مستقل زندگی می کنند جریان که در ساعت 11 صبح و همکاران است که 4ساعت BST در یکشنبه, ژوئن 3.

"وجود دارد خواهید بود اخبار و به روز رسانی ها و اطلاعیه ها در اتصال کنترل و ایمنی و امنیت و بهره وری و دسترسی و یک دسته کامل از چیزهای دیگر ما آماده نیست به شما بگویم در مورد هنوز" صدای خارج از قاب را توضیح می دهد. شما می توانید ثبت نام برای به روز رسانی در اینجا.

نیز وجود خواهد داشت یک پرسش و یک بخش با اندروید VP Dave Burke و مدیر ارشد, مدیریت محصول استفانی Cuthbertson و شما می توانید سوالات در توییتر با استفاده از هشتگ #AskAndroid.

وجود خواهد داشت سه Android 11 بتا منتشر شده و مقاله منتشر خواهد شد در Q3 − است که در برخی از نقطه در طول سه ماه پوشا شروع ماه جولای و پایان ماه سپتامبر.

مرتبط با: آندروید 11 ویژگی های

متعدد آندروید 11 ویژگی های نازل شده در توسعه پیش نمایش از جمله پیمایش تصاویر تیره حالت برنامه ریزی یک صفحه نمایش عملکرد ضبط و بهتر حرکت کند.

WWDC که اپل نسخه Google I/O برگزار خواهد شد آنلاین در ژوئن 22.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن