آمازون به پایان خواهد رسید داش گرز پشتیبانی در جولای 21

در طول سال آمازون آمده است تا با تمام انواع از راه های خلاقانه برای کمک به مشتریان خود را به سرعت به فروشگاه ب

توسط POSHTIBANNEWS در 2 تیر 1399

در طول سال آمازون آمده است تا با تمام انواع از راه های خلاقانه برای کمک به مشتریان خود را به سرعت به فروشگاه برای محصولات. این آمده است در قالب داش دکمه های که در آن این دکمه به کاربران امکان می دهد به سرعت سفارش محصول در فشار یک دکمه. آنها همچنین راه اندازی داش گرز که ترکیبی از الکسا و یک بارکد خوان.

تبلیغات

اما به نظر می رسد که آمازون آزمایش با داش گرز به پایان رسیده است. با توجه به یک گزارش از AFTVnews آنها آموخته اند که آمازون خواهد شد پایان دادن به حمایت از داش ترکه در تاریخ 21 جولای. این است که با توجه به یک ایمیل فرستاده شده به مشتریان که در آن آمازون است که کارگردانی آنها را به این شرکت دستگاه بازیافت برنامه.

آمازون اشاره نمی کند اگر کاربران داده خواهد شد و یک تعویض دستگاه یا چقدر اعتبار آنها ممکن است دریافت خواهید کرد اگر آنها به نوبه خود دستگاه خود را در, اما اگر شما می خواهم به جای نشستن در یک محصول است که دیگر در استفاده از آن به وب سایت آمازون برای جزئیات بیشتر در مورد چگونه شما می توانید داش گرز به این شرکت است.

مانند ما گفت آمازون قبلا تجربه با راه های مختلف برای مشتریان برای سفارش محصولات با داش دکمه. پشتیبانی برای داش دکمه برنامه در واقع به پایان رسید در سال 2019 پس از آن نمی آید به عنوان یک شگفتی که برای حمایت از داش ترکه خواهد بود که برای پایان دادن به عنوان به خوبی.

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره الکسا و آمازون است. منبع: aftvnews



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب