آمازون اکو نگاه خواهد بود بستن این ماه ژوئیه

در سال 2017, آمازون گسترش آن اکو سری از دستگاه های هوشمند با چیزی به نام اکو نگاه کنید. این است که اساسا یک دو

توسط POSHTIBANNEWS در 10 خرداد 1399
در سال 2017, آمازون گسترش آن اکو سری از دستگاه های هوشمند با چیزی به نام اکو نگاه کنید. این است که اساسا یک دوربین هوشمند از انواع که در آن کاربران می تواند با تکیه بر هوش مصنوعی و همچنین crowdsourced اطلاعات و بازخورد به تعیین اگر چه آنها با پوشیدن خوب به نظر می رسد و به دنبال مشاوره در مورد آنچه را می پوشند.
تبلیغات

آن را یک ایده جالب اما به نظر می رسد که آمازون با آزمایش اکو نگاه بیش از. صحبت به Voicebot.هوش مصنوعی آمازون سخنگو تایید کرد که آمده جولای 24, 2020, اکو نگاه قطع خواهد شد و که همراه با برنامه و دستگاه خود را متوقف خواهد کرد به تابع.

با توجه به آمازون دلیل این است چرا که این شرکت پس از نقل برخی از ویژگی های آن به Amazon Shopping نرم افزار, که بدان معنی است که کمتر نیاز به یک دستگاه. "هنگامی که ما معرفی اکو نگاه سه سال پیش هدف ما این بود که برای آموزش الکسا برای تبدیل شدن به یک سبک دستیار به عنوان یک راه جدیدی را برای اعمال هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به مد است."

"با کمک از مشتریان ما تکامل یافته این سرویس را قادر می سازد الکسا به ساز و برگ مشاوره و ارائه سبک توصیه. ما از آنجا نقل مکان کرد و با الکسا ویژگی های به برنامه آمازون خرید و به الکسا-دستگاه های فعال آنها را حتی راحت تر و در دسترس تر مشتریان آمازون."

در زمینه ابزارهای. بیشتر بخوانید درباره الکسا آمازون و مد. منبع: voicebot.هوش مصنوعی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن