آمازون مرتکب به لیگ برتر جریانهای زمانی که فوتبال رزومه

آمازون اعلام کرده است آن را ارائه دسترسی رایگان به چهار نفر باقی مانده لیگ برتر, بازی آن است که حقوق را به نشا

توسط POSHTIBANNEWS در 15 خرداد 1399

آمازون اعلام کرده است آن را ارائه دسترسی رایگان به چهار نفر باقی مانده لیگ برتر, بازی آن است که حقوق را به نشان می دهد در این فصل است. این بدان معناست که شما نمی خواهد نیاز به یک نخست ثبت نام و اشتراک به لحن.

این جریان ویدئو برنامه در فصل اول از آن معامله به ارائه تعداد محدودی از بالا, پرواز بازی ها, اما این اولین بار است که بازی ارائه خواهد شد آزادانه به همه کسانی که که به لحن. با این وسایل هنوز به تایید جلوتر از سرگیری لیگ برتر بعد از آن در این ماه طرفداران فوتبال باید صبر کنید و ببینید که بازی پخش خواهد شد توسط آمازون.

"مثل بقیه کشور ما هیجان زده برای دیدن لیگ برتر بازگشت تا عمل" گفت: Alex سبز مدیر عامل و یا نخست ویدئو های ورزشی اروپا است. "ما خواهد ساخت چهار آمازون نخست ویدئو وسایل اضافی در 2019/20 نجومی رایگان در دسترس; طرفداران نمی خواهد نیاز به یک نخست عضویت برای مشاهده بازی نخست تصویری."

مرتبط: چگونه به تماشای آمازون, چند صفحه نمایش, فوتبال,

آمازون تعهدات دنبال آسمان تصمیم به ارائه 25 از آن باقی مانده وسایل به کسانی که بدون اشتراک. بی بی سی نیز نشان دادن چهار بازی به عنوان بخشی از یک توافق با زمان حقوق دارندگان. که نشان دهنده اولین بار سنتی free-to-air TV نشان داده است در لیگ برتر بازی زندگی می کنند از آنجا که لیگ آغاز به کار در ماه اوت سال 1992.

BT تنها یکی از ذینفعان و در عین حال متعهد به پخش حداقل برخی از بازی های برای غیر مشترکین.

لیگ برتر باز خواهد گشت در دو هفته پس از سه ماه وقفه دادن به طرفداران ورزش افزایش بسیار مورد نیاز در میان مداوم coronavirus بیماری همه گیر. اول وسایل را ببینید منچستر سیتی را در آرسنال و استون ویلا را در شفیلد یونایتد در ژوئن 17. وجود خواهد داشت یک برنامه کامل از وسایل زیر بیش از آخر هفته که هنوز به تایید شود.

این برنامه انتظار می رود که اجازه می دهد تا برای تمام وسایل باقی مانده به پخش در انگلستان زندگی می کنند. ما با شما تماس به شما اجازه می دانم که بازی های در حال پخش از کجا و چگونه شما می توانید آنها را تماشا کنید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب