AirPods استودیو AirTags و بیشتر: 4 شایعه محصولات اپل نمی آشکار در WWDC

اپل در زمان به مرحله این هفته در آن سالانه در سراسر جهان در کنفرانس توسعه دهندگان (WWDC) به پرده بارهای از فن

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

اپل در زمان به مرحله این هفته در آن سالانه در سراسر جهان در کنفرانس توسعه دهندگان (WWDC) به پرده بارهای از فن آوری های جدید هیجان انگیز برای سال 2020 است.

ما اول نگاه مناسب در iOS 14, macOS, Big Sur, watchOS 7 و بیشتر. در حالی که اکثریت آشکار شد عمده نرم افزار به روز رسانی ما دیدن برخی از سخت افزار اخبار. یکی از هیجان انگیز اعلام شد ورود اپل سیلیکون SoC های این شرکت خواهد بود و انتقال آن به کامپیوتر به بیش از دو سال آینده.

متاسفانه ما انگشتان ما عبور برای تعدادی از تکنولوژی نشان می دهد که شایعه شد برای انتشار است. در اینجا چهار چیز ما می خواستیم برای دیدن (و نیست) در WWDC.

مرتبط با: آنچه که اعلام شد در WWDC سال 2020

اپل iMac 2019

iMac

ما به امید یک نگاهی به مانیتور 2020 در WWDC این سال است. بعدی iMac شایع است به 24 اینچ صفحه نمایش باریک گودی و اجرا خواهد شد و در macOS Big Sur.

در حالی که اپل نمی پرده جدید iMac در این کنفرانس آن را تایید می کنند که جدید اپل ساخته شده از سیلیکون می باشد که به مک و مک بوک خطوط در طول دو سال آینده. این شرکت همچنین تایید کرد که برای اولین بار اپل سیلیکون دستگاه مجهز خواهد بود راه اندازی تا پایان سال است. در حالی که اپل روشن نیست که آیا این دستگاه می تواند یک مانیتور و یا یک مک بوک یک iMac Apple در نظر SoC در Q4 مطابقت خواهد بود پیش بینی ما شنیده ام قبل از WWDC.

انتظار ما برای دیدن مانیتور 2020 اعلام کرد بعد از این سال.

تلویزیون اپل

ما فکر کردم ما را از دیدن تلویزیون اپل 6 را ظاهر در WWDC. این زمان در اطراف ما در حال انتظار همان طراحی با ویژگی های بیشتر برای حمایت از اپل, گذرگاه طاقدار, بازی پلت فرم. این شامل یک سریع تر چیپ ذخیره سازی بیشتر و احتمالا حتی از راه دور جدید و یا اختصاص داده شده کنترل کننده بازی.

اپل اعلام اولین جزئیات بیشتر در مورد نسخه بعدی tvOS و ما مطمئن شوید که ما می رویم به دیدن تلویزیون اپل جعبه راه اندازی در کنار آن است. با tvOS راه اندازی در پاییز انتظار داریم ما را بشنود بیشتر در مورد بعدی Apple TV box نزدیک به این تاریخ -- پس از همه, پاییز انتشار خواهد مطابقت اکتبر و سپتامبر تاریخ انتشار این دو جعبه است.

مرتبط با: iOS 14 ویژگی های

AirPods استودیو

ما انگشتان ما عبور ما از شنیدن برخی اخبار در مورد AirPods استودیو بیش از گوش در WWDC اما هدفون بودند دیگر هیچ نشان می دهد. این AirPods استودیو که ظاهرا ارائه تسهیلات از AirPods با کیفیت بهتر صدا, انتظار می رود برای استفاده از H1 تراشه و قابلیت لغو سر و صدا فعال. ما فرض می کنیم آنها را با استفاده از برخی از برنامه های فضایی مهارت های

ما تمام شد اما برخی از AirPods استودیو را ظاهر در WWDC با بسیاری از بیشتر اخیر نشت با اشاره به قریب الوقوع انتشار برای هدفون. ما باید منتظر بمانید و ببینید اگر آنها پرده برداری کنار آیفون 12 بعد از این سال.

apple event live stream

اپل AirTag

اپل شایعه دستگاه ردیابی اپل AirTag نیز غایب از نشان می دهد. لوازم جانبی ظاهرا اجازه می دهد تا شما را به جیپیاس قرار دادن هر آیتم – از کلید ماشین خود را (که شما نیاز دارید که دیگر) به شما کیف پول – به سادگی با اتصال دستگاه به آن است.

شایعات AirTag راه اندازی شده اند گردش ماه با کاشی رقیب به ظاهر آماده برای انتشار است. متاسفانه هیچ اشاره ای به AirTag در WWDC و ما نمی گرفتن یک نگاه اجمالی از یک AirTag برنامه در iOS 14 پیش نمایش یا. به نظر می رسد ما باید برای نگهداری طولانی تر به شنیدن بیشتر در مورد اپل اولین ردیابی لوازم جانبی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب