اکتیویژن تاخیر Call of Duty: Modern Warfare فصل جدید در رابطه با Black Lives Matter تظاهرات

Infinity Ward اعلام کرده است از آن خواهد شد به تأخیر انداختن انتشار Call of Duty: Modern Warfare چهارم فصل پس

توسط POSHTIBANNEWS در 13 خرداد 1399

Infinity Ward اعلام کرده است از آن خواهد شد به تأخیر انداختن انتشار Call of Duty: Modern Warfare چهارم فصل پس از وقوع تظاهرات گسترده در سراسر ایالات متحده است.

تعدادی از بازی های منتشر شده و اخبار به حق تحت فشار قرار دادند در پاسخ به این شورش که فوران های زیر ظالمان مرگ جورج فلوید در دست اجرای قانون است.

پس از آن تعدادی از عمده اعتراضات رخ داده در سراسر کشور با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیان کرد: روز گذشته که او مایل به استفاده از نیروی نظامی علیه خود شهروندان برای بازگرداندن نظم است. خوشبختانه ما باید بازیهای رایانهای را غرق در dystopian بار مانند این.

رسمی Call of Duty حساب توییتر را شکست, اخبار, از, تاخیر ناگهانی در اوایل صبح امروز با بیان اینکه "در حال حاضر زمان" به صورت یک به روز رسانی عمده به صورت واقع بینانه تیرانداز نظامی. آن را نیز می دهد بازیکن از فصل قبل برخی از زمان اضافی برای کسب بازیها.

"در حالی که همه ما منتظر پخش فصل جدید از جنگ های مدرن, Warzone و Call of Duty: تلفن همراه در حال حاضر زمان" بیانیه می خواند. "ما در حال حرکت به راه اندازی جنگ های مدرن فصل 4 و Call of Duty: تلفن همراه فصل 7 به بعد تاریخ." نسخه جدید پنجره نه تایید شده است و ما تصور آن را تایید و در روزها و هفته آمده است.

در این هفته نیز شاهد سونی مدتها در انتظار PS5 رویداد تحت فشار قرار دادند به نامشخص تاریخ در پاسخ به اعتراضات و ما نمی تصویر آن که آخرین اطلاعیه در نوع خود است. در حال حاضر زمان به تمرکز بر روی پیشرفت و برابری و اگر ما در حال بلانت, ویدئویی, اطلاعیه ها هستند و نه بی اهمیت در مقایسه با.

Modern Warfare چهارم فصل تنظیم شده است برای اضافه کردن شخصیت نمادین کاپیتان قیمت به عنوان یک اپراتور قابل پخش در سراسر هر دو Warzone و سنتی چند نفره. نبرد جدید تصویب خواهد شد به احتمال زیاد شامل فراوانی جدید اپراتورهای سلاح و دیگر بازیها برای بازیکنان برای به دست آوردن در هفته های آینده.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب