مجموع جنگ های بزرگ : تروی رایگان است برای دانلود امروز. در اینجا چگونه آن را دریافت کنید

A Total War Saga: Troy launched today, taking Creative Assembly's epic turn-based strategy series to the Bronz

توسط POSHTIBANNEWS در 23 مرداد 1399

A Total War Saga: Troy launched today, taking Creative Assembly's epic turn-based strategy series to the Bronze Age for the Trojan War. چه بیشتر, آن را در دسترس برای دانلود و نگه داشتن به صورت رایگان, تا زمانی که شما آن را به کتابخانه خود را در 24 ساعت اول از آزادی اضافه کنید.

به نظر مياد که حقيقت خيلي خوبه، درسته؟ با این حال این معامله واقعی است، با مجمع خلاق ثبت نام یک معامله با حماسه بازی فروشگاه به آنها اجازه می دهد به بازی به صورت رایگان به طوری که آنها می توانند مردم را به استفاده از فروشگاه دیجیتال خود را coax. با این حال این به این معنی است که آن را از طریق بخار در دسترس نخواهد بود تا زمانی که برخی از نقطه در سال 2021.

مرتبط با : مجموع جنگ نقد و بررسی تروی

چگونه برای دانلود کل جنگ های بزرگ : تروی به صورت رایگان

همه شما نیاز به انجام برای گرفتن کپی رایگان خود را از حماسه جنگ مجموع: تروی است به (یا ایجاد) حماسه بازی های خود را حساب فروشگاه، و آمار "دریافت" و سپس "محل سفارش". *نیازی به نگرانی از داشتن فضای ذخیره سازی کافی برای دانلود (طول می کشد تا 25.37GB) یا وجود دارد، به عنوان شما قادر به نصب در تاریخ بعد بدون پرداخت یک دیه. شما فقط باید مطمئن شوید که شما بازی را به کتابخانه خود اضافه کنید قبل از دوره اولیه 24 ساعته به طول می انجامد.

در زمان نوشتن ، مجموع جنگ Saga : Express تروی هنوز در دسترس نیست برای دانلود ، با اکسپرس پیشنهاد زمان راه اندازی است برای زمان 2pm بریتانیا (6:00 PT). اگر دقیق، این بدان معنی است که شما تا 2pm BST در 14th اوت تا مطمئن شوید که شما خودتان کیسه یک کپی به صورت رایگان.

مرتبط با: بهترین لپ تاپ های بازی 2020

اما بازی خوب است؟ ما به آن امتیاز 4 ستاره در حالی که گفت : "مجموع جنگ Saga : تروا احساس می کند مانند یک ورودی بسیار منحصر به فرد در سری استراتژی ، ترکیب دقت تاریخی و اساطیر به منظور درو کردن مزایای هر دو جنگ زمینی و سرگرمی فوق العاده است."

ما همچنین توجه داشته باشید که این یک ورودی به خصوص خوب برای تازه واردان جنگ تعداد، با استخر کوچک از انواع واحد اثبات قابل هضم تر از گفتن Warhammer دوم، در حالی که راهنماهای در بازی و آموزش انجام یک کار بزرگ از آموزش شما اصول مبارزه با مبارزه و حل و فصل مدیریت.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن