Cyberpunk 2077 انیمیشن خواهد بود که به Netflix در سال 2022

CD Projekt Red را Cyberpunk 2077 هنوز منتشر شود اما به نظر می رسد که به اندازه کافی وجود دارد اعتیاد به مواد م

توسط POSHTIBANNEWS در 6 تیر 1399

CD Projekt Red را Cyberpunk 2077 هنوز منتشر شود اما به نظر می رسد که به اندازه کافی وجود دارد اعتیاد به مواد مخدره اطراف عنوان آینده برای Netflix بکشد برای ایجاد یک انیمیشن بر اساس بازی. این شرکت اعلام کرده است که تا سال 2022 وجود دارد خواهد بود یک انیمیشن اصلی بر اساس Cyberpunk 2077 به نام Cyberpunk: Edgerunners.

تبلیغات

اطلاعات در مورد انیمه کمیاب هستند اما از آن خواهد شد ساخته شده توسط ماشه, Inc., که برخی از شما ممکن است آشنا با عنوان پشت عناوین دیگر مانند Kill la Kill و Little Witch Academia. قضیه از Cyberpunk 2077 صدا مانند آن را عالی فیلم و یا مجموعه تلویزیونی پس چرا یک انیمیشن درست است ؟

Cyberpunk 2077 در اصل قرار بود منتشر شد خیلی زودتر اما در اوایل این سال به تعویق افتاد تا سپتامبر و فقط در هفته گذشته به توسعه دهندگان اعلام کرد دور دوم از تاخیر که انتشار آن رانده شده به ماه نوامبر اشاره کرد که آنها می خواستند به حق آن را دریافت قبل از انتشار آن است.

در حالی که بسیاری از ما هیجان زده برای بازی های آینده ما را به تعجب می کنم اگر هنوز هم ممکن است علاقه به آن دو سال بعد به حکم یک انیمیشن اما ما فرض کنید ما باید به صبر کنید و ببینید. اگر هر چیزی, شاید اندازی این انیمیشن می تواند دوباره علاقه به بازی و یا می تواند نسبت به عاقبت.

در زمینه بازی >عمومی. جزئیات بیشتر در مورد Cyberpunk 2077, سرگرمی و Netflix بکشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن