یک دادگاه در سنگاپور فقط دست یک مجازات مرگ از طریق زوم

ما دیده ایم که چگونه ویدئو کنفرانس نرم افزار به دست آوردن کمی از بخار این روزها به دلیل بیماری همه گیر کوروناو

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399
ما دیده ایم که چگونه ویدئو کنفرانس نرم افزار به دست آوردن کمی از بخار این روزها به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که مجبور است بسیاری از مردم به مطالعه و کار از خانه. جلسات و کلاس ها در حال حاضر برگزار می شود از طریق سیستم عامل مانند زوم و بیش در سنگاپور به نظر می رسد که دادگاه صادر آنچه به نظر می رسد برای اولین بار در جهان حکم اعدام از طریق برنامه.
تبلیغات

در صورتی که شما نا آشنا با سنگاپور قوانین کشور اساسا یک سیاست تحمل صفر در مورد استفاده از مواد مخدر به خصوص قاچاق. مورد درگیر یک مرد مالزیایی که در سال 2011 قاچاق 28.5 کیلوگرم هروئین به سنگاپور قبل از بازگشت به مالزی. او بعد از تحویل, در سال 2016 که در آن او گناهکار شناخته و فقط جمعه گذشته دادگاه او را محکوم به مرگ از طریق یک زوم تماس با مقامات دادگاه مرد در سوال و تیم حقوقی خود را.

در حالی که برخی ممکن است پیدا کردن آن کمی سخت به حکم یک مرد به مرگ از طریق یک زوم تماس یک سخنگوی سنگاپور دیوان عالی کشور گفت: "در راستای اقدامات برای به حداقل رساندن گسترش بیشتر این COVID-19 دادگاه شده اند انجام جلسات از جمله جلسات در امور کیفری از راه دور."

جالب است برای دیدن این دادگاه با استفاده از زوم به خصوص پس از بازگشت در ماه آوریل دولت سنگاپور بود و در واقع ممنوع معلمان با استفاده از زوم و پس از یک سری از "Zoombombings" دیدم که تصویری همایش که قطع شده توسط غریبه ها تصادفی که به اشتراک گذاشته تصاویر زشت و ناپسند.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره قانونی و زوم. منبع: cnet



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن