ارزان Samsung Galaxy برابر Lite است در این راه با توجه به این نشت

کهکشان برابر Lite به زودی می تواند در این راه از سامسونگ, با توجه به آخرین شایعات. توییتر leaker حداکثر Weinba

توسط POSHTIBANNEWS در 27 اردیبهشت 1399

کهکشان برابر Lite به زودی می تواند در این راه از سامسونگ, با توجه به آخرین شایعات.

توییتر leaker حداکثر Weinbach ادعا می کند که Galaxy برابر Lite 4G هزینه خواهد شد $1099 – که آن را به یکی از مقرون به صرفه تر foldables در بازار. اگر نشت به باور این گوشی را پشتیبانی نمی 5G.

Weinbach اضافه شده است که این تلفن خواهد بود "مجهز به ترکیبی از 2018/2019 قطعات". ظاهر این است چگونه سامسونگ خواهد شد نگه داشتن قیمت پایین و تضعیف دیگر foldable ارائه شده است.

مرتبط با: بهترین گوشی های 2020 – 11 بهترین گوشی های هوشمند را برای شما

Weinback همچنین می افزاید: "من مطمئن هستم که در مورد پردازنده اما من پیدا کردن آن را در هسته منابع S20 فوق العاده. به این معنی آنها حداقل نرم افزار ساخت 865."

در نظر داشته باشید این است که به دور از تایید به عنوان leaker خود اذعان می کند. "من همچنین می خواهم بگویم این است که بیشتر شایعه از نشت," او گفت:. "من اعتقاد دارم که آن را واقعی است اما من می خواهم هنوز هم می گویند شایعه."

بنابراین در حالی که شایعه ممکن است هرالد کاهش بیشتر در آسمان بالا قیمت تاشو همراه, آن را نیز ممکن است به نوبه خود نادرست است. این یکی را با کمی نمک.

مرتبط با: سامسونگ Galaxy Z تلنگر vs Samsung Galaxy برابر مهمترین foldables?

اصلی Samsung Galaxy برابر چپ ما را با احساسات مخلوط تنها گرفتن سه ستاره در بررسی ما است. بله وجود دارد چشمگیر فناوری جدید در نشان می دهد اما وجود دارد مقدار زیادی از نقص های بیش از حد.

ما منتقد گفت: "تا آنجا که کهکشان برابر است با یک نگاه به آنچه که موج بعدی از گوشی های هوشمند ممکن است در این مرحله آن را سخت به توصیه می کنند که هر کسی گذشته از کسانی که به سادگی باید به نسل اول از همه چیز, در واقع صرف حدود £2000 بر روی آن. این قابل توجه در تعدادی از مناطق: بزرگ و عمر باتری خوب و سازنده نرم افزار که در واقع باعث می شود استفاده از برخی از بزرگتر صفحه نمایش و شرایط خاصی وجود دارد که داشتن یک تبلت کوچکتر به صورت عامل کار می کنند."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن