7 تا از بهترین رایگان وزن از دست دادن برنامه های

اگر شما تا کنون به طور فعال تلاش برای از دست دادن وزن شما می دانید چقدر مهم است برای پیگیری پیشرفت خود را. خوش

توسط POSHTIBANNEWS در 9 تیر 1399

اگر شما تا کنون به طور فعال تلاش برای از دست دادن وزن شما می دانید چقدر مهم است برای پیگیری پیشرفت خود را. خوشبختانه هیچ کمبود وجود دارد از گزینه های که آن را می آید به از دست دادن وزن برنامه های.

در این مقاله ما قصد داریم به یک نگاهی از نزدیک چند تا از بهترین کاهش وزن رایگان نرم افزار.

بهترین وزن از دست دادن برنامه های

من تست هفت محبوب و بسیار دارای برنامه ها — از جمله Cronometer, MyFitnessPal و از دست دادن آن! — ببینید که چه ویژگی شما می خواهید دسترسی به یک حساب کاربری رایگان.

نگاه کنید به جدول زیر برای یک دید کلی از ویژگی های آن و برنامه های که آنها را ارائه دهد. سپس نگه داشتن خواندن برای پیدا کردن اطلاعات بر روی گزینه اشتراک در دسترس بودن و چگونه شروع به کار با هر برنامه.

Best weight loss apps index indicating which apps feature calorie counting, nutrient tracking, progress charts and more.

1. Cronometer

Cronometer app logo

بهترین مواد مغذی برای ردیابی

ویژگی های رایگان: بارکد اسکنر calorie counter, ورزش, ورود, مواد غذایی, خاطرات, تعیین هدف, مواد مغذی, ردیاب نمودار پیشرفت
دسترس: آیفون یا آندروید
اختیاری اشتراک: عضویت در طلا ($5.99/month $24.99/semiannually or $34.99/سالانه)

این Cronometer برنامه ساده است برای دانلود و استفاده از این که آیا شما مشتاق calorie counter یا جدید به فعال رژیم غذایی. چه چیزی باعث این برنامه ایستادگی کردن مقدار مواد مغذی ردیابی شما می توانید با یک حساب کاربری رایگان. در علاوه بر این به کالری آن نظارت بر ریزمغذی اهداف و فراهم می کند مواد مغذی خلاصه ای از جمله ویتامین ها, مواد معدنی کربوهیدرات چربی و پروتئین است.

اگر شما علاقه مند به نگه داشتن زبانه ها در همه از این و بیشتر در نظر دانلود Cronometer. برای ثبت نام از شما خواسته می شود چند پرسش مقدماتی از جمله جنسیت خود تولد و قد و وزن. سپس از شما خواسته می شود برای تنظیم وزن هدف وارد کردن یک آدرس ایمیل و یک رمز عبور ایجاد کنید.

تبلیغات

Cronometer free weight loss app homepage with calorie tracker

در صفحه اصلی شما ببینید, تاریخ, مواد غذایی خود را از دفتر خاطرات و یک شکست از کالری روزانه. این شامل کسانی که مصرف آن سوخته و کسانی که باقی مانده است. شما می توانید با کلیک بر روی علامت به علاوه در پایین صفحه نمایش در هر زمان برای اضافه کردن مواد غذایی و یا اسکن بارکد. آن را نیز اجازه می دهد تا شما را به اضافه کردن یک توجه داشته باشید تنظیم بیومتریک خود را و یا ورود به یک ورزش است.

هنگامی که شما در اضافه کردن مواد غذایی شما می توانید نشان می دهد که مقدار و اندازه خدمت و سپس دیدن خلاصه ای از کالری و مواد مغذی خلاصه. شما همچنین می توانید صرفه جویی در مواد غذایی و دستور العمل در "مواد غذایی" تب از برنامه به سرعت ورود به سیستم در آینده است. در "روند" تب شما می توانید یک نمای کلی از چگونه بسیاری از کالری شما مصرف شده در هفته گذشته و تغذیه گزارش. این گزارش نشان می دهد شما کالری مصرف کالری سوخته کالری باقی مانده, ریز مغذی ها و بیشتر.

در "تنظیمات" تب شما می توانید هدف خود را به اهداف اتصال دستگاه و یا داده های سلامت و به روز رسانی حساب دیگر/ اطلاعات بیومتریک بدون نیاز به ارتقاء به عضویت پرداخت.

2. Fooducate

Fooducate app logo

بهترین برای جامعه

ویژگی های رایگان: بارکد اسکنر calorie counter, ورزش, ورود, مواد غذایی, دفتر خاطرات, تعیین هدف در برنامه جامعه در برنامه پاداش نمودار پیشرفت, ی دستور غذاها, یادآوری, آب, ردیاب, ورود به سیستم وزن
دسترس: آیفون یا آندروید
اختیاری اشتراک: نرم افزار عضویت ($6.99/month $34.99/ماه یا $89.99/طول عمر)

اگر شما نیاز به یک جامعه برای حمایت Fooducate ممکن است بهترین رایگان برنامه کاهش وزن را برای شما. این "جامعه" تب در برنامه اجازه می دهد تا شما را به دیدن روند و پست های اخیر از دیگر Fooducate کاربران است. شما می توانید دنبال و پیام دیگران در مورد این برنامه و یا شروع یک بحث با نوشتن یک پست و یا به اشتراک گذاری عکس.

Fooducate free weight loss app homepage with calorie tracker

پس از شما دانلود کرده اید برنامه ایجاد یک حساب کاربری رایگان و پاسخ به چند سوال در مورد شیوه زندگی خود را, شما قادر خواهید بود برای دیدن شما توصیه می شود کالری روزانه و ایجاد تغییرات به برنامه رژیم غذایی خود را.

تبلیغات

در نسخه رایگان شما می توانید وزن هدف خود را و یک تاریخ هدف برای دستیابی به هدف خود را. شما همچنین می توانید خود را پیشرفت از دست دادن وزن به شش ماه گذشته است. علاوه بر این شما می توانید خود را پیگیری مصرف کالری کالری کیفیت برخی از مواد مغذی و مصرف آب را تا یک ماه در گذشته است.

در سراسر پایین برنامه شما پیدا کردن چند ویژگی های مختلف از جمله "Food Finder" بارکد و اصلی "ردیاب" صفحه اصلی tab. در این صفحه شما ببینید که چگونه بسیاری از کالری شما را ترک کرده اند برای بعد. شما همچنین می توانید با کلیک بر روی علامت به علاوه در پایین به اضافه کردن آب و مواد غذایی, تمرینات, خلق و خوی, گرسنگی, وزن, خواب و یا یادداشت های اضافی. متاسفانه نسخه رایگان اجازه نمی دهد که شما برای ورود به سیستم اندازه گیری بدن.

این "دستور" تب می آید با تن از روند اخیر و ترجمه ی دستور غذاها سالم از کاربران دیگر. شما همچنین می توانید آپلود و به اشتراک گذاری خود را! آخرین تب "رژیم غذایی راهنمایی" شامل آخرین مقالات, منابع, راهنمایی و ترفندها به اشتراک گذاشته شده توسط دیگر Fooducate کاربران است.

علاوه بر این برنامه اجازه می دهد تا شما را به تغییر چگونه اغلب شما دریافت انگیزه اطلاعیه برای رسیدن به اهداف خود: هر وعده غذا یک بار در روز و یک بار در هفته و یا نه در همه.

3. My Diet Coach

My Diet Coach app logo

بهترین انگیزه برای

ویژگی های رایگان: بارکد اسکنر calorie counter, ورزش, ورود, مواد غذایی, دفتر خاطرات, تعیین هدف در برنامه چالش ها در برنامه پاداش یادآوری
دسترس: آی فون و آندروید
اختیاری اشتراک: عضویت در حق بیمه ($2.99/هفته $6.99/month $29.99/سال)

رژیم غذایی من مربی یک راه سرگرم کننده برای با انگیزه ماندن و درگیر. در حالی که آن را به صورت بصری با هدف بیشتر به سمت کاربران زن دارد و مرد آواتار و توصیه های غذایی در برنامه به عنوان به خوبی.

پس از شما دانلود کردم من رژیم غذایی مربی و راه اندازی رایگان خود را حساب شما خواسته می شود خود را وارد کنید وزن فعلی و وزن هدف. هنگامی که شما تصمیم گیری در یک هدف شما خواسته می شود را انتخاب کنید و یا وارد یک دلیل که چرا شما می خواهید برای رسیدن به هدف خود را. آن را ممکن است "احساس خوبی در مورد خودم" و یا "به منظور بهبود کیفیت زندگی من است." سپس شما می توانید انتخاب کنید به یاد آوری هدف خود را در یک زمان و فرکانس است که با این نسخهها کار بهترین برای شما. وزن هدف خود را و عقل نیز نمایش داده خواهد شد در صفحه اصلی برنامه خود را در کنار نماد خود را.

My Diet Coach free weight loss app homepage with calorie tracker

تبلیغات

شما می توانید با استفاده از "یادآوری" تب برای کنترل انگیزشی یادآوری و تنظیم یادآوری برای نوشیدن آب بیشتر به باشگاه بروید و بیشتر.

در "خاطرات" تب شما قادر خواهید بود برای دیدن تعداد در حال اجرا از کالری روزانه مصرف می شود در مقابل کالری باقی مانده است. شما می توانید کش رفتن به بالا بر روی زبانه برای دیدن اطلاعات بیشتر از جمله تغذیه روزانه نمودار توزیع. که در بالا مشاهده می کنید گزینه های برای ورود مواد غذایی و فعالیت های اسکن بارکد و بیشتر.

در "چالش" تب شما قادر خواهید بود به مجموعه ای از چالش ها را برای خود و نظارت بر پیشرفت خود را. این "انگیزه" تب آهنگ های خود را در نرم افزار امتیاز و فراهم می کند یک نقل قول روزانه. همچنین این صفحه نمایش انگیزشی تصاویر است که شما را و یا آپلود و به شما اجازه سفارشی آواتار خود را. به عنوان شما را کامل فعالیت بیشتر در برنامه شما کسب امتیاز بیشتر برای باز کردن قفل دیجیتال پاداش که اجازه می دهد تا شما را به سبک آواتار خود را.

شما همچنین می توانید با کلیک بر روی مشخصات خود را برای اتصال دیگر بهداشت و تناسب اندام نرم افزار به صورت رایگان.

4. MyFitnessPal

MyFitnessPal app logo

بهترین برای شمارش کالری

ویژگی های رایگان: بارکد اسکنر بدن اندازه گیری کالری, ضد, ورزش, ورود, مواد غذایی, دفتر خاطرات, تعیین هدف در برنامه چالش ها در برنامه, جامعه, مواد مغذی, ردیاب نمودار پیشرفت, ی دستور غذاها, یادآوری, آب, ردیاب, ورود به سیستم وزن
دسترس: آی فون و آندروید

اختیاری اشتراک:
عضویت در حق بیمه ($9.99/ماه یا $49.99/سال)

من استفاده می شود MyFitnessPal برای شمارش کالری چند سال پیش بود و من خوشحال برای دیدن برنامه است که هنوز هم فقط به عنوان آسان برای استفاده و جدید و بهبود ویژگی های. اگر شما به دنبال یک روش ساده calorie counter/مواد غذایی, ورود به سیستم, MyFitnessPal ممکن است بهترین رایگان برنامه کاهش وزن را برای شما.

هنگامی که شما ایجاد کرده اید حساب خود و پاسخ به چند سوال در مورد نوع بدن و سطح فعالیت و اهداف شما آماده برای شروع است. شما می توانید شروع به یک ماه آزمایشی رایگان از ویژگی های حق بیمه و یا به سادگی با کلیک بر روی "X" به ادامه استفاده از این برنامه رایگان ویژگی های.

بر اساس پاسخ های خود را به کسانی اولیه سوالات شما هدف خود را مقدار کالری برای روز سراسر بالای برنامه بر روی صفحه اصلی است. آن را نیز نمایش که چگونه بسیاری از کالری شما وارد شده چگونه بسیاری از شما سوخته ام از ورزش و چگونه بسیاری از شما را ترک کرده اند برای بعد. شما می توانید در پایین حرکت به آخرین فهرست مقالات, نکات تناسب اندام و سالم دستور العمل های از سراسر وب.

تبلیغات

MyFitnessPal homepage with daily calorie tracker

در "خاطرات" تب شما می توانید ورود به سیستم از شما آب و غذا و تمرینات به صورت رایگان. در پایین شما نوشته های روزانه شما می توانید اضافه کردن مواد غذایی یا ورزش ، شما همچنین می توانید مشاهده و تفکیک تغذیه روزانه خود از جمله کالری و مواد مغذی و ماکروها. شما همیشه می توانید با کلیک بر روی علامت به علاوه برای ورود به سیستم وزن خود آب و غذا و ورزش و یا اضافه کردن یک وضعیت جدید است.

در "پیشرفت" تب شما می توانید نمودار خود را ردیابی مراحل, وزن, گردن و دور کمر و دور باسن اندازه گیری. در "بیشتر" تب شما می توانید اطلاعات پروفایل خود را ارتقاء به وضعیت حق بیمه و تعیین اهداف برای خودتان. شما همچنین می توانید اضافه کردن وعده های غذایی و دستور العمل های مواد غذایی, یادآوری, و شما می توانید لینک برنامه های دیگر و یا دستگاه بدون نیاز به ارتقا دهید.

5. MyNetDiary

My Net Diary app logo

بهترین برای ردیابی وزن

ویژگی های رایگان: بارکد اسکنر calorie counter, ورزش, ورود, مواد غذایی, دفتر خاطرات, تعیین هدف, GPS, دسترسی, برنامه, جامعه, مواد مغذی, ردیاب نمودار پیشرفت, یادآوری, آب, ردیاب, ورود به سیستم وزن
دسترس: آیفون و آندروید
اختیاری اشتراک: عضویت در حق بیمه ($8.99/ماه یا $59.99/سال)

بسیاری از برنامه ها در این لیست را پیگیری وزن خود را و کمک به راهنمای شما را به آن را از دست بدهند اما MyNetDiary شما را تشویق می کند به وزن روزانه و نمایش هفتگی خود را وزن پیشرفت در صفحه اصلی. اگر از دست دادن وزن اصلی خود انگیزه MyNetDiary ممکن است ارزش تلاش کردن.

هنگامی که شما دانلود کرده اید برنامه و ایجاد یک حساب کاربری رایگان شما را وارد کنید برخی از اطلاعات اولیه. شما همچنین می توانید آن را از گوشی خود برنامه بهداشت. سپس شما نیاز به ایجاد یک وزن هدف, هدف, تاریخ و بارگیری هدف از دست دادن وزن.

MyNetDiary homepage with daily calorie budget

"مربی" تب اجازه می دهد تا شما را به نمایش نمودار پیشرفت و مشاوره. شما همچنین می خواهید پیدا کردن منابع اضافی در اینجا از جمله MyNetDiary نرم افزار, راهنمای, راهنمایی و ترفندها. این همچنین شامل یک MyNetDiary کتابخانه که شامل مقالات خاص برای تغذیه و کاهش وزن همراه با راهنماهای چگونه به.

تبلیغات

علامت به علاوه در مرکز اجازه می دهد تا شما را به ورود هر وعده غذایی یا میان وعده اسکن بارکد اضافه کردن یک ورزش یا وارد شوید مصرف آب خود را. هنگامی که شما پیگیری تمرینات شما می توانید جستجو برای فعالیت و یا اضافه کردن یک تمرین سفارشی. شما همچنین می توانید لینک GPS گوشی خود را اجازه می دهد تا برنامه خود را برای پیگیری اجرا, پیاده روی, دوچرخه سواری و بیشتر.

"اجتماعی" برگه به شما می دهد دسترسی به انجمن ها توسط دیگر MyNetDiary اعضای. در پایین حرکت به اتمام برجسته و متخصص تغذیه خود و یا خود را ایجاد وبلاگ شخصی برای پیگیری سفر خود را.

با کلیک بر روی "من" تب برای به روز رسانی تنظیمات حساب کاربری خود را اندازه گیری و اطلاعات شخصی. شما حتی می توانید گرفتن و ها قبل و بعد از عکس! شما همچنین می توانید لینک به برنامه های دیگر و دستگاه و وارد کردن دستور العمل های به طور مستقیم از وب. مواد غذایی بررسی ویژگی در این برگه اجازه می دهد تا شما را به اسکن بارکد و سرعت مقایسه ارزش تغذیه ای مواد غذایی در حالی که شما در حال خرید.

6. Lifesum

Lifesum app logo

بهترین برای مبتدیان

ویژگی های رایگان: بارکد اسکنر بدن اندازه گیری کالری, ضد, ورزش, ورود, مواد غذایی, دفتر خاطرات, تعیین هدف, پیشرفت, نمودار, آب, ردیاب, ورود به سیستم وزن
دسترس: آیفون و آندروید
اختیاری اشتراک:
عضویت در حق بیمه ($21.99/فصلنامه $29.99/semiannually یا $44.99/سالانه)

اگر شما جدید به رژیم غذایی و یا مطمئن نیستید که چگونه به رویکرد کاهش وزن یک برنامه مثل Lifesum یک محل عالی برای شروع است. در حالی که بسیاری از ویژگی های آن محفوظ می باشد حق بیمه برای اعضای رایگان خود را "کلاسیک رژیم لاغری" برنامه ارائه می دهد همه چیز شما نیاز به شروع کنید.

هنگامی که شما دانلود کرده اید برنامه و ایجاد یک حساب کاربری از شما خواسته می شود برای پر کردن اطلاعات استاندارد و تنظیم وزن هدف/تاریخ مورد نظر. این برنامه همچنین از شما درخواست اجازه می دهد تا اطلاعیه به طوری که آن می تواند کمک به شما اقامت انگیزه.

Lifesum app homepage with classic dieting tracker

برای شروع, شما می توانید با کلیک بر روی علامت به علاوه در پایین صفحه نمایش. این اجازه خواهد داد که شما را به ورود به سیستم خود را وزن, مصرف آب, ورزش, صبحانه, ناهار, شام و یا میان وعده. در حالی که اضافه کردن مواد غذایی, شما می توانید جستجو نرم افزار اسکن بارکد را انتخاب کنید و یا از یک های اخیر مورد علاقه. در حالی که شما نیاز به ارتقاء به دریافت تمام برنامه غذایی بینش شما می توانید کالری و کربوهیدرات و پروتئین و چربی به صورت رایگان.

این "خاطرات" تب را پیگیری خود را وارد آب و غذا و ورزش. آن را نیز نشان می دهد شکست خود باقی مانده کالری, کربوهیدرات پروتئین و چربی است.

در "من" تب شما می توانید مورد علاقه خود را پیگیری دستور العمل های مواد غذایی, وعده های غذایی و تمرینات. در اینجا شما همچنین می توانید چک در وزن هدف خود را پیشرفت در طول زمان. شما حتی می توانید وارد شوید و مسیر دور کمر خود را اندازه گیری به صورت رایگان. تحت عنوان "آمار" شما می توانید خود را به طور متوسط مصرف کالری.

این "دستور" تب محفوظ است حق بیمه برای مشترکین. هنوز هم از دیگر ویژگی های این نرم افزار اجازه می دهد تا شما را به مسیر اولیه خود را مصرف کالری و کاهش وزن و حفظ ورود به سیستم از شما آب و غذا و ورزش. که باعث می شود آن را ایده آل برای مبتدیان!

7. از دست دادن آن!

Lose It! app logo

بهترین برای افراد پر مشغله

ویژگی های رایگان: بارکد اسکنر calorie counter, ورزش, ورود, مواد غذایی, دفتر خاطرات, تعیین هدف, پیشرفت, نمودار, یادآوری, ورود به سیستم وزن
دسترس: آیفون و آندروید
اختیاری اشتراک:
عضویت در حق بیمه ($39.99/سال)

اگر شما به دنبال برای یک برنامه کاهش وزن است که شما می توانید با استفاده از در رفتن از دست دادن آن! ممکن است ارزش وقت خود را. آن را سریع و آسان به راه اندازی و ویژگی های رایگان بیش از شما نیاز به شروع به ردیابی کالری مواد غذایی با کیفیت و وزن.

هنگامی که شما دانلود آن را از دست بدهند! و راه اندازی حساب کاربری رایگان خود را, شما قادر خواهید بود برای ورود به وزن هدف خود را. پس از آن شما می توانید نشان می دهد که چگونه به سرعت شما می خواهم برای رسیدن به هدف خود را (با از دست دادن 1/2 پوند به 2 پوند در هفته). از آنجا شما می توانید دنبال آموزش برای شروع و یا جست و خیز آن را به شروع به کاوش در این برنامه ویژگی های خود را.

Lose It! homepage with daily calorie budget

"من بعد" تب نشان می دهد خلاصه ای از جمله کالری روزانه خود را از بودجه و یک هفته خلاصه ای از کالری مصرفی خود را. این حتی شامل درشت مغذي ها! پایین ببینید مقالات ویژه در این برگه. "ورود به سیستم" تب است که در آن شما خود را پیدا کنید مواد غذایی روزانه خاطرات و تفکیک از کالری روزانه خود را/درشت مغذي ها. شما همچنین می توانید ضربه تند وشدید زدن پایین برای دیدن خلاصه ای از هفته جاری است.

با استفاده از علامت به علاوه در پایین نرم افزار برای ورود به سیستم خود را وزن, صبحانه, ناهار, شام, ورزش و تنقلات در طول روز. در کنار هر وعده غذایی در مواد غذایی خود را, ورود به سیستم شما می توانید کلیک کنید برای اضافه کردن یک ورودی و یا اسکن مواد غذایی با دوربین خود را. علاوه بر بارکد, نرم افزار اسکن می تواند مواد غذایی را تخمین می زند در آن ارزش تغذیه ای است.

این "اهداف" تب شامل یک نمودار وزن اعم از هفته گذشته به تمام وقت. شما همچنین می توانید یک نمودار ترسیم برنامه های آینده خود را. در "اجتماعی" تب شما می توانید مشاهده و یا به اشتراک گذاری پست های خود را با دوستان که همچنین با استفاده از آن را از دست بدهند!

افکار نهایی

مهم نیست که از دست دادن وزن برنامه شما دانلود حتما به مشورت با دکتر خود قبل از ساخت هر گونه تغییرات عمده در رژیم غذایی خود را و یا ورزش منظم است. در حالی که هر یک از این برنامه ها توصیه می کند تعدادی از کالری روزانه, هیچ چیز جایگزین مشاوره پزشکی حرفه ای آموزش دیده.

در حالی که همه از این برنامه ها ارائه پرداخت حق بیمه گزینه های اشتراک شما لازم نیست به صرف هر چیزی به شروع ردیابی وزن خود را از دست دادن و یا غذا خوردن سالم در سفر. امکانات رایگان موجود در هر برنامه به اندازه کافی برای کمک به شما شروع به شمارش کالری ورود مواد غذایی خود را و پیگیری پیشرفت خود را.

مورد علاقه خود را رایگان از دست دادن وزن برنامه ؟ اجازه دهید ما را در نظرات زیر می دانیم!

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن