6 چیزهایی که باید درباره آمازون تجدید

اگر شما در حال برنامه ریزی در خرید یک دستگاه الکترونیکی شما باید مورد متعلق به قبل و یا مرمت در نظر, چرا که گا

توسط POSHTIBANNEWS در 19 مرداد 1399

اگر شما در حال برنامه ریزی در خرید یک دستگاه الکترونیکی شما باید مورد متعلق به قبل و یا مرمت در نظر, چرا که گاهی اوقات شما می توانید یک معامله بزرگ. consider a previously owned or refurbished item, اما چگونه می توانید بفهمید که آیا یک مورد استفاده شده درست کار خواهد کرد یا نه، و اگر این کار را نکند چه کاری می توانید انجام دهید؟ برنامه ای از آمازون با هدف اعتماد به نفس در خرید خود را از الکترونیک استفاده می شود از سایت خود را. بهش ميگن آمازون تجديد شده

شاید شما برچسب "آمازون تجدید شده" را در برخی از صفحات وب آمازون فروش الکترونیک و لوازم کوچک دیده اید، یا شاید شما در مورد برنامه در Reddit.com خوانده و دقیقا چه چیزی آن را به دنبال دارد.

این مقاله به طلسم کردن چاپ خوب در مورد آمازون تجدید و شما را در در خدمات مشابه از فروشندگان دیگر پر کنید. همچنین، من تجربه اخیر خود را برای خرید لپ تاپ از طریق آمازون تجدید با شما به اشتراک می گذاریم.

1. آمازون تجدید شده است؟

Amazon Renewed برنامه ای است که موارد بازسازی شده، بازسازی شده و قبلاً متعلق به آن را به نمایش می آورد. در وب سایت یا برنامه خرده فروش، اگر شما "آمازون تجدید شده" را در صفحه محصول، به این معنی است:

  • دستگاه از قبل متعلق به خود بوده یا یک مدل نمایش بوده است.
  • آیتم همراه با تضمین از آمازون.
  • آیتم شده است بازرسی و آزمایش شده توسط کارمند آمازون و یا پیمانکار.

همچنین این شرکت می گوید که تمام آمازون تجدید کالا "تست شده و گواهی کار و شبیه جدید توسط یک تکنسین واجد شرایط و یا متخصص شخص ثالث refurbisher است."

آمازون وعده می دهد که شما نمی خواهد که نگران دیدن خراش بزرگ، دندان هاست و یا لکه های دیگر شما ممکن است از الکترونیک مرمت انتظار. اما در این وعده، یک راه مقدماتی وجود دارد: "محصولات هیچ نقص زیبایی قابل مشاهده ای که برگزار شد 12 اینچ دور تر، آن را در صفحه "درباره" می گوید.

MacBook Pro I ordered through Amazon Renewed arrived in good condition. به غیر از آن چند نسل پشت آخرین مدل، من واقعا نمی توانم بگویم که آن را یک دستگاه جدید نیست.

2. از کجا می توانید پیدا کردن آمازون موارد تجدید؟

فقط نوع "آمازون تجدید" در نوار جستجو در Amazon.com.

Amazon Renewed products

3. می تواند شما را نجات پول با آمازون تجدید؟

به دلیل ویژگی های آمازون محصولات از پیش متعلق به، برچسب قیمت در بسیاری از اقلام هزینه کمتر از یک آیتم جدید است.

تبلیغات

من یک مک بوک پرو را به کمتر از 600 دلار خریدم. نام تجاری جدید مک بوک پرو با مشخصات مشابه (هر چند نسل جدیدتر) هزینه $1,299 در تاریخ Apple.com, $700 پس انداز.

4. برخی از آمازون تجدید اقلام شما می توانید خرید چه هستند؟

مقدار زیادی از موارد شما می توانید به غیر از لپ تاپ ها پیدا کنید وجود دارد. برخی از دسته بندی از اقلام برای فروش در آمازون تجدید عبارتند از:

  • تلفن های هوشمند
  • لوازم آشپزخانه کوچک
  • قدرت ابزار
  • ساعت های هوشمند
  • دوربین

5. آمازون تجدید قابل اعتماد است؟

آمازون تمدید همراه با حداقل 90 روز تضمین در محصولات خود. یعنی اگر دستگاه شما از کار خود دست بردارد یا خرابی کند، شما حق دارید ظرف ۹۰ روز پس از دریافت محصول، جایگزین یا بازپرداخت کنید.

توجه داشته باشید که، برای تحت پوشش قرار دادن تضمین، صفحه اطلاعات محصول باید کلمات: "پشتیبانی شده توسط تضمین جدید آمازون90 روز است."

وقتی لپ تاپم رو گرفتم، با یه کارت گارانتی اومد که بهم یه پنجره ی 90 روزه ی محافظتی داد. من در حدود 60 روز از این نوشته ، و من "جدید به من" مک بوک پرو کار می کند فقط خوب است.

6. چگونه آمازون تجدید نسبت به رقبای خود؟

ممکن است بتوانید موارد مشابهی را در سایر بخش های Amazon.com وب سایت های دیگر پیدا کنید و تعجب کنید که چگونه در برابر آیتم های تجدید شده آمازون انباشته می شود.

در زیر مقایسه سایت بر اساس قیمت و اطلاعات گارانتی من در بر داشت زمانی که من برای مدل مشابه از لپ تاپ مرمت شده من در آمازون تجدید خریداری جستجو.

* محصولی که با این قیمت خریداری کردم دیگر در دسترس نیست.

دو فروشنده آنلاین -- بهترین خرید و خارج از بازار -- ارائه 90 روز گارانتی مشابه آمازون تجدید در مورد مورد استفاده می شود. اما حداقل در مورد مک بوک پرو من، قیمت ها بالاتر است.

افکار نهایی

اگر شما خرید یک دستگاه مرمت شده از آمازون تجدید و یا هر بازار آنلاین, مطمئن شوید که:

تبلیغات

  • بازرسی محصول برای هر گونه نقص قابل مشاهده. آمازون نمی گویند اقلام کامل به نظر می رسه، اما هر نقصی باید حداقل باشه.
  • دستگاه را کاملاً آزمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز درست کار می کند.
  • برای دیدن این که تمام لوازم جانبی وعده داده شده در بسته هستند را بررسی کنید.

اگر به دنبال گزینه دیگری برای الکترونیک کم هزینه می گردید، ببینید که در ساعت چه چیزی در فروش ClarkDeals.com..

محتوای بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن