5 راه برای ایجاد یک خانه ارزان بدنسازی

با خیلی از کشور در تلاش برای سالم ماندن در طول بیماری همه گیر کوروناویروس ورزش واقعا مهم است در حال حاضر. اما

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

با خیلی از کشور در تلاش برای سالم ماندن در طول بیماری همه گیر کوروناویروس ورزش واقعا مهم است در حال حاضر. اما چگونه می توانم به شما در حفظ تناسب اندام خود را معمول خواهند که بسیاری از ورزشگاه ها هنوز بسته است ؟

این مقاله قصد دارد به شما نشان می دهد برخی از راههای شما می توانید یک صفحه اصلی بدنسازی بدون busting بودجه خود را.

چون من گیر در خانه برای مدت زمان طولانی در حال حاضر (شاید مثل شما), من شروع به تحقیق در مورد وزن و برخی موارد دیگر من نیاز به کار کردن به طور منظم.

تجهیزات شما نیاز به ایجاد یک باشگاه بدنسازی خانگی ارزان

چیزی که من پیدا کردم خیلی سریع است که شما لازم نیست به صرف مقدار زیادی از پول خود را برای ایجاد بدنسازی صفحه اصلی. در اینجا پنج اقلام اساسی شما ممکن است بخواهید به.

توجه داشته باشید: قیمت و سهام مقادیر دقیق که از ژوئیه 15 سال 2020 است. همچنین قیمت های ذکر شده را شامل نمی شود مالیات و هزینه های حمل و نقل.

1. دانلود رایگان برنامه تناسب اندام

download an app on your phone

شما ممکن است نیاز به برخی از انگیزه به تمرین حالت. شما می توانید با استفاده از رایگان برنامه تناسب اندام مانند نایک اجرا, باشگاه یوگا یا 7 دقیقه تمرین. در اینجا یک لیست از 15 تناسب اندام رایگان نرم افزار, شما می توانید دانلود.

من سعی کردم Peloton نرم افزار هنگامی که وجود دارد یک رایگان 90 روز محاکمه اما در حال حاضر آزمایشی است و تنها 30 روز قبل از Peloton شروع به تغییر به شما پول ($12.99/ماه).

به عنوان یکی دیگر از گزینه Beachbody در تقاضا است مانند Netflix بکشد از تناسب اندام و ارائه می دهد یک محاکمه رایگان 14 روز. شما می توانید جزئیات تیم کلارک کامل Beachbody نقد و بررسی در اینجا.

2. خرید یک تمرین Mat

cheap workout mat

تبلیغات

تمرین حصیر ضروری است زیرا شما نمی خواهید به لغزش هنگامی که شما را عرق. چقدر ارزان حصیر هزینه ؟ در اینجا پایین ترین قیمت من در بر داشت در سه عمده خرده فروشان آنلاین است.

هر یک از این تشک, با این راه می شود یک مشتری بررسی چهار ستاره و یا بهتر است. پول شما صرف در حصیر می تواند یک راه طولانی به سوی گرفتن بدن شما می خواهید. نه تنها شما می توانید انجام برخی از جدی کشش بر روی یک حصیر اما شما می توانید انجام دهید یوگا فشار یو پی اس و انواع ورزشهای سبک بدون وسیله.

3. دریافت مجموعه ای از وزنه

set of cheap dumbbells

اگر شما فقط می خواهم به تن سلاح های خود را و یا حتی ساخت برخی از املاک, بدنساز, وزن, یک راه عالی برای انجام آن است.

با انجام برخی از ساده تکرار با 5 یا 10 پوند دمبل, شما می توانید تقویت بدن خود را بالا بدون سرمایه گذاری در یک نیمکت.

در اینجا برخی از 5 پوند دمبل من قیمت ارزان در وب سایت از سه خرده فروشان عمده:

4. چنگ زدن به یک توپ تعادل

Balance ball for home gym

تعادل توپ — برخی آن را یک ورزش توپ و یا توپ ثبات — می تواند انجام شگفتی برای عضلات اصلی خود را.

تیم کلارک دفتر حتی تا به حال یکی پس از آن می تواند کار به عنوان یک صندلی اداری. شما می توانید کاملا چند تمرین با توپ تعادل. در اینجا کامل ورزش توپ کلاس من در بر داشت در یوتیوب.

اگر شما فکر می کنم یک توپ تعادل هزینه های زیادی از پول فکر می کنم دوباره. در اینجا برخی از ارزان تعادل توپ (اندازه 65cm) من بر روی وب سایت از سه خرده فروشان عمده:

تبلیغات

5. خرید برخی از گروههای مقاومت

Resistance bands for cheap home gym

گروههای مقاومت هستند چرا که شما می توانید آنها را تقریبا در هر نقطه. این باندهای الاستیک به شما اجازه می دهد برای اضافه کردن مقاومت به سلاح های خود را و یا پاها و می توان در رابطه با وزن خود را.

چون من تا به حال اخیر آسیب مچ پا, من تا به حال به استفاده از گروههای مقاومت به عنوان بخشی از درمان آنها کار می کرد ،

در اینجا برخی از ارزان ترین گروههای مقاومت من در بر داشت حاضر در سه خرده فروشان عمده. (توجه داشته باشید: در زمان نگارش این Target.com ندارد 5-بسته از گروههای مقاومت):

افکار نهایی

شما می توانید برخی از بسیار خوب تمرینات در خانه اگر به شما در تنظیم کنار هم و چوب به یک روال.

هنگامی که شما به آن استفاده می شود, شما ممکن است به درک که یک باشگاه بدنسازی خانگی ارائه می دهد مزایای متعددی است که یک مرکز به سادگی می توانید مطابقت ندارد از جمله:

  • حفظ حریم خصوصی و بدون نگرانی در مورد "خمیدگی" وزن و یا دیگر تجهیزات
  • توانایی کار در سرعت خود را
  • به راحتی از بودن در خانه

همانطور که می بینید بسیاری از موارد که من پیدا کردم برای من بدنسازی می تواند خریداری آنلاین. و اگر شما از ذهن نیست متعلق به قبل از مسائل شما می توانید سعی کنید سایت هایی مانند Facebook بازار یا Mercari.

شما شروع صفحه اصلی ورزشگاه ؟ اجازه دهید ما می دانیم برخی از موارد شما را خریداری کرده اند در نظرات زیر.

بیشتر صرفه جویی در پول بهداشت و درمان و تناسب اندام مطالب از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن