5 عمده اپل WWDC اطلاعیه شما احتمالا از دست رفته

سیب آنلاین-تنها نطق اصلی WWDC بود. ما رو iOS 14, MacOS, Big Sur و اخبار است که مکینتاش خواهد بود تعویض به اپل

توسط POSHTIBANNEWS در 4 تیر 1399

سیب آنلاین-تنها نطق اصلی WWDC بود. ما رو iOS 14, MacOS, Big Sur و اخبار است که مکینتاش خواهد بود تعویض به اپل ساخته شده از تراشه های.

اما همانطور که همیشه در مورد این حوادث برخی قطعات از اخبار رو زیر فرش جاروب و یا ذکر نشده در تمام و یا مراجعه کننده به طور خلاصه بر روی اسلاید.

همین دلیل است که ما به گرد پنج اطلاعیه بسیار مهم شما ممکن است از دست رفته.

1. تنظیم پیش فرض خدمات موسیقی در HomePod

این HomePod عالی بلندگو به لطف چشمگیر کیفیت صدا و طراحی نرم و صاف, با این حال آن را همیشه انجام بهترین زمانی که یک کاربر یک سیب موزیک مشترک. که به نظر می رسد به تغییر در حال حاضر با آینده و به روز رسانی نرم افزار به شما اجازه می دهد برای تنظیم یک پیش فرض سرویس موسیقی مانند Spotify و یا جزر و مد.

2. 4K پخش به تلویزیون اپل

اپل به ندرت صحبت می کرد در مورد تلویزیون اپل در نطق اصلی WWDC گذشته از یک زن و شوهر از اشاره از آن بهبود صفحه اصلی پشتیبانی و یک لباس جدید sci-fi را نشان می دهد بازیگران عالی Jared Harris. این اخبار پس از ظهور نشان می دهد به تایید شما قادر خواهید بود به سرانجام پخش محتوای 4K به تلویزیون یک به روز رسانی بزرگ ما درخواست شده است برای مدت زمان طولانی.

3. 4K, پشتیبانی از یوتیوب

یکی دیگر علاوه بر این برای تلویزیون اپل که نیست ذکر شده در طول سخنرانیها علاوه بر این از 4K پشتیبانی یوتیوب. این بوده است از دست رفته یکی از ویژگی های جعبه و این به روز رسانی به ارمغان می آورد آن را در خط با فقط در مورد هر 4K پخش آنلاين جعبه شما می توانید خرید امروز. چه اپل اشاره نمی شد اگر صفری نیز قادر به بازی 4K فیلم Big Sur انتشار.

مرتبط: جدید AirPods امکانات

3. به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر برنامه ها در iOS 14

در حال حاضر ما در حال تعجب اپل اشاره نمی کند این به طور خاص بر روی صحنه است.

جان سخت کاربران مدت طولانی است که درخواست برای توانایی برای تنظیم برنامه به طور پیش فرض در iOS به آنها این توانایی به طور کامل خندق ساخته شده است در سافاری و ایمیل های مشتریان. در حالی که شما قادر به حذف این برنامه شما می توانید مجموعه ای چیزی به عمل در جای خود تا لینک که هنوز هم نیاز به آن دسته از برنامه های دیگر به نصب مجدد. آن را یک راست درد.

در iOS 14, شما قادر خواهید بود به مجموعه ای از برنامه های مختلف خود را به طور پیش فرض ایمیل و مرورگر هر چند به نظر نمی رسد مانند آن را کشش به چیزهای دیگر مانند تقویم.

سامانه رویدادهای گسسته خواهد شد به احتمال زیاد به ارائه این قابلیت پس از آن ممکن است فورا در دسترس است در بتا روند.

4. سیری دیگر نمی خواهد بیش از کل صفحه نمایش بر روی iPad

وجود دارد تعدادی از ترفند UI که اپل نشان داد در iOS 14 و iPadOS 14 که باید یک تفاوت واقعی به قابلیت استفاده. تماس های تلفنی و دیگر بیش از کل صفحه نمایش به جای ظاهر فقط در بالا و سیری گیر کرده است به پایین. این ترفند در دسترس در هر دو آی فون و آی پد.

مرتبط: بهترین های iOS 14 ویژگی های

5. وجود خواهد داشت بیشتر اینتل مکینتاش آینده

در حالی که این خبر بزرگ بود قطعا اپل تعویض از اینتل تراشه های خود را برای سیلیکون در آن ذکر شده بود که ما هنوز هم می خواهید ببینید چند اینتل مکینتاش آینده.

این احساس می کند مانند یک فرد حرکت می کند و ما تعجب آنچه این می تواند باشد. شایعات نشان می دهد یک به روز رسانی iMac 2020 در حال آمدن است – بنابراین می تواند ما این را با هر دو یک-چیپ و پردازنده اینتل گزینه است ؟ برای تلفن های موبایل بعید است اما ما صبر کنید و ببینید.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن