سال 2020 را در اپل ادامه خواهد داد به استفاده از پورت رعد و برق

با توجه به شایعه های اخیر آن پیشنهاد شد که اپل می تواند راه اندازی به طور کامل portless آیفون در آینده است. با

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

با توجه به شایعه های اخیر آن پیشنهاد شد که اپل می تواند راه اندازی به طور کامل portless آیفون در آینده است. با این حال به نظر می رسد که راه اندازی این دستگاه را تنها در آمده 2021 چرا که در یک توییت leakster @choco_bit این توییت ادعا می کند که اپل انتظار می رود برای ادامه برای چوب با پورت رعد و برق برای سال 2020 را در اپل.

تبلیغات

توییت همچنین در ادامه ادعا می کنند که اپل خواهد بود با استفاده از هوشمند اتصال برای 2021 را در اپل. این جالب است که به عنوان هوشمند اتصال یک ویژگی که اپل برای اولین بار معرفی به iPad Pro صف چند سال پیش. این نبود که به شارژ دستگاه بلکه از آن استفاده می شود برای اتصال لوازم جانبی مانند هوشمند و سحر و جادو صفحه کلید.

با رفتن به طور کامل portless آن به نظر می رسد که اپل به نظر می رسد قرار دادن بسیاری از ایمان به شارژ بی سیم است که در طول سال بهبود یافته اما هنوز هم نیاز به شارژ mat. در حالی که این ممکن است راحت تر از متصل کردن دستگاه وجود دارد البته معایب آن را که در آن اگر شما گوشی خود را خاموش حصیر به بررسی آن متوقف می شود شارژ.

به علاوه, شارژ بی سیم سرعت هنوز هم نمی کاملا به عنوان سریع نسبت به سیمی شارژ به خصوص با تمام سرعت شارژ و راه حل های وجود دارد خارج وجود دارد امروز. در هر صورت, آن را احتمالا به بهترین وجه این کار را با یک دانه نمک در حال حاضر, اما اگر شما امیدوار بودند برای یک به طور کامل portless آی فون, شما ممکن است مجبور به صبر کنید تا 2021 در اولین.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن