10 شرکت انتقال دراز مدت کار از راه دور

بسیاری از شرکت ها را منتقل کارکنان خود را به کار از راه دور در چند ماه گذشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویرو

توسط POSHTIBANNEWS در 12 تیر 1399

بسیاری از شرکت ها را منتقل کارکنان خود را به کار از راه دور در چند ماه گذشته به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. خبر خوب: این تغییر ایجاد فرصت های جدید برای جویندگان کار.

کار جستجو در سایت FlexJobs.com به تازگی منتشر شده یک لیست از شرکت هایی که در حال ارتکاب به بلند مدت از راه دور کار و بسیاری از این شرکت ها در حال حاضر در استخدام!

شرکت های ذکر شده در زیر باید در رکورد با تعهدات اجازه دهید به کارکنان از خانه کار می کنند به طور دائم یا برای مدت طولانی از زمان.

این 10 شرکت متعهد به استخدام کارگران از راه دور

1. آمازون

کار از راه دور برنامه: "کارمندانی که کار در یک نقش است که به طور موثر می تواند انجام شود از خانه خوش آمدید به انجام این کار حداقل تا اکتبر 2" آمازون سخنگو گفت: Clark.com.

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

2. Coinbase

کار از راه دور برنامه: Coinbase تبدیل به یک "دور اول" شرکت می گوید در یک پست وبلاگ. این شرکت می گوید که رفتن به جلو "ما ارائه خواهد شد گزینه ای را برای کار در یک دفتر و یا از راه دور برای اکثریت قریب به اتفاق نقش."

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

3. در سراسر کشور بیمه

کار از راه دور برنامه: در سراسر کشور بیمه شده تغییر به یک کار دائم-از-خانه مدل برای بسیاری از کارگران آن را تبریک گفت Fortune.com در مارس سال 2020 ،

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

4. Salesforce

کار از راه دور برنامه: Salesforce کارکنان باید گزینه ادامه کار از راه دور از طریق پایان سال 2020 این شرکت می گوید در بیانیه ای به کارکنان آن است.

تبلیغات

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

5. Shopify

کار از راه دور برنامه: اکثر Shopify کارکنان اجازه خواهد داشت برای کار از خانه به طور نامحدود.

"ما را حفظ خواهد کرد دفاتر ما بسته تا 2021 به طوری که ما می توانیم دوباره آنها را برای این واقعیت جدید. و پس از آن بیشتر خواهد شد به طور دائم کار از راه دور" مدیر عامل شرکت می گوید.

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

6. شل

کار از راه دور برنامه: اکثر شل کارکنان باید گزینه ای را برای کار از راه دور بر اساس دائمی این شرکت می گوید در یک پست وبلاگ.

"و ما آغاز خواهد شد به طور فزاینده ای استخدام کارکنان که به طور دائم از راه دور" پست می گوید.

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

7. مربع

کار از راه دور برنامه: "ما می خواهیم کارکنان را قادر به کار که در آن آنها احساس خلاق و مولد" یک سخنگوی شرکت گفت: Clark.com. "حرکت رو به جلو مربع خواهد بود قادر به کار از خانه به طور دائم حتی یک بار دفاتر شروع به بازگشایی شده است."

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

8. توییتر

کار از راه دور برنامه: این شرکت می گوید در یک پست وبلاگ که بسیاری از کارکنان توییتر می توانید از خانه کار می کنند به طور نامحدود: "بنابراین اگر کارکنان ما در یک نقش و موقعیتی است که آنها را قادر به کار از خانه و آنها می خواهند برای ادامه به انجام این کار برای همیشه ما را که اتفاق می افتد."

تبلیغات

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

9. Upwork

کار از راه دور برنامه: Upwork مدیر عامل شرکت می گوید در یک پست توییتر "We در حال حاضر به طور دائم در آغوش یک کنترل از راه دور-اول' مدل."

زمان از راه دور فرصت های شغلی:

10. Zillow

کار از راه دور برنامه: Zillow مدیر عامل گروه غنی بارتون می گوید: کارکنان دارای انعطاف پذیری برای کار از خانه تا پایان سال است.

زمان کار از راه دور باز:

دیدن لیست کامل از FlexJobs در اینجا.

FlexJobs یک وب سایت جستجوی کار است که با تمرکز بر شناسایی مشروع موارد کار اما آن رایگان است. این سرویس هزینه $14.95/ماه چون یک فرد واقعی بررسی هر ارسال کار به شما کمک کند جلوگیری از ساختگی لیست و کلاهبرداری است. اگر شما علاقه مند در هر یک از مشاغل در این لیست سعی کنید بازدید از شرکت خاص کار سایت به طور مستقیم و یا خواندن این مقاله از تیم کلارک قبل از شما ثبت نام برای FlexJobs.

بهبود رزومه کاری خود را

بهترین راه برای پیشبرد را از طریق فرایند استخدام به رزومه ای که برای شما کار می کند. اگر شما در میانهی شب جلا رزومه کاری خود را در حالی که در حال حاضر زمان.

آیا رزومه کاری خود را شبیه به یکی از سمت چپ ؟ دنبال تیم کلارک step-by-step guide to رزومه موفقیت در سال 2020 و فراتر از آن!

تبلیغات

مطالب بیشتر از Clark.com:

تبلیغات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب