سوالاتی در مورد مانتو و انتخاب انواع مانتوها برای افراد مختلف

سوالاتی راجع‌به مانتو آیا مانتو بلند برای اشخاص تپل مطلوب است؟ آیا شما قسمتی از آن مدل از خانم­ها م

توسط POSHTIBANNEWS در 10 بهمن 1399

سوالاتی راجع‌به مانتو

آیا مانتو بلند برای اشخاص تپل مطلوب است؟

آیا شما قسمتی از آن مدل از خانم­ها می باشید که برای گزینش مانتوها دردسر متعددی می­کشید , چون بیش تر وزن دارید و تپل می باشید ؟ شما نیز میخواهید بدانید که آیا مانتو بلند برای اشخاص تپل مطلوب است؟

 

ممکن است بارها شده باشد که مدل­‌های متفاوت مانتو بلند را چشم باشید و منظور باشید مشاهده کنید که آیا گونه متبوع با این طرح و رنگ برای هیکل شما متناسب است یا این که خیر؟ در‌این مقاله ما به‌این سوال که آیا مانتو بلند برای اشخاص تپل مطلوب است؟ یا این که خیر , جواب می دهیم و راهنمایی­‌های برای انتخاب‌ مانتوهابی متناسب با هیکل شما داریم . به این ترتیب در حالتی‌که شما نیز گرفتاری و تردید­هایی برای گزینش و خرید یک مانتو بلند دارید , این مقاله می‌­تواند به شما یاری دهد .

 

در‌این نصیب به راهنمایی­‌های ضروری درباره ی به کار گیری از مانتو بلند برای استایل خانم‌­های پلاس­‌سایز یا این که تپل و مدل­‌های متناسب با اندام آن ها می‌­پردازیم .

 

آیا با به کار گیری از مانتو بلند برای استایل خانم­‌های پلاس­‌سایز یا این که تپل نمیتوان به یک ظواهر جالب و دلخواه رسید؟

اشخاص متعددی می‌باشند که می­‌خواهند با به کار گیری از گونه های روش‌­های متعدد از ورزش‌­های دشوار و رژیم‌­های متفاوت به تناسب اندام برسند ولی خانم‌­هایی میباشند که خودشان را به عبارتی طوری که می‌باشند , دوست دارا هستند خواه لاغر خواه تپل . شما با هر گونه اندامی که داشته باشید , بدون شک درپی پوشش و استایلی میباشید که شما‌را به شایسته ترین صورت نشان دهد . ترفندهایی متعددی وجود دارا‌هستند که به خانم‌­ها یاری می­‌کنند تا هر طوری که می­‌خواهند به لحاظ آیند , به عنوان مثال یه خرده قد بلندتر یا این که مقداری لاغرتر .

 

در کشور‌ایران یکی پوشش‌­های پرطرفدار خانم‌­ها مانتو می‌­باشد که در هر فصلی در استایل آنان چشم می‌­شود . بدین ترتیب یکی‌از دغدغه­‌های خانم‌­ها گزینش مانتوی مطلوب برای استایل­‌های کژوال , قانونی و … می­‌باشد . به این ترتیب هر خانم اهل ایران برای خرید مانتو بایستی به معیارهای متعددی اعتنا نماید تا انتخابی داشته باشد که اورا زیباتر نماید .

 

خوشبختانه امروزه طراحان و تولیدکنندگان به نیازهای اشخاص تپل یا این که پلاس­‌سایز برای استایل و پوشش خویش اعتنا بیشتری می­‌کنند . از این‌­رو خانم‌­های پلاس­‌سایز برای خرید مانتو مطلوب نسبت به پیشین مشکلات کمتری دارا هستند به‌طوری‌که چه بسا با به کارگیری از مانتو بلند برای استایل خانم­‌های پلاس­‌سایز یا این که تپل می‌­توان به ظاهری ایده‌­آل رسید . بدین ترتیب اشخاص تپل فارغ از هیچ نگرانی با دانایی در رابطه معیارهای تعیین درست مانتو می­‌توانند به ظاهری جالب برسند .

 

مانتو مطلوب اشخاص تپل

مانتو مطلوب اشخاص تپل

استعمال از مانتو بلند برای اشخاص تپل

سوال حیاتی ما در اولِ مقاله این بود که آیا مانتو بلند برای اشخاص تپل مطلوب است؟ بدون شک جواب ما این است که نمیتوان اظهار کرد مانتوی بلند مطلوب اشخاص تپل نیست . حتی‌د‌ر مواقعی استعمال از مانتو بلند برای استایل خانم‌های پلاس‌سایز یا این که تپل خوبتر از مانتو کوتاه است . ولی همانگونه که میدانید در تعیین یک مانتو معیارهای متفاوتی موجود هست که شما قبلی خرید آن را برای خویش معلوم میکنید . این معیارها میتوانند رنگ , فرآورده پارچه , طرح , برش‌ها و دسته آن باشد . شما میتوانید از مانتوی بلند استعمال نمایید اما بایستی بدانید که چه بایدها و نبایدهایی برای اندام شما تعریف شده‌است . شما با در حیث به دست آوردن فیلترها و پیشنهادات می توانید شایسته ترین مانتو بلند متناسب با اندام خویش را تعیین نمائید و بپوشید . ما در پی به ابلاغ معیارهای غلطی که می بایست از آن‌ها پرهیز کنید و معیارهای صحیحی که می توانید برای تعیین مانتو به سراغ آنان بروید , می پردازیم . با رعایت این مورد ها شما میتوانید مانتوی بلند عشق و علاقه خویش را گزینش فرمائید .

 

مانتو‌ بلند اورسایز برای اشخاص تپل

او‌لین و احتمالا رایج‌ترین اشتباهی که در به کارگیری از مانتو بلند برای استایل خانم‌های پلاس‌سایز یا این که تپل از سمت خویش آن‌ها واقعه می‌آفتد , این است که فکر می کنند می بایست به سراغ مانتو‌های گشاد یا این که بزرگ‌تر از سایز خویش بروند تا بتوانند چاقی و درشتی اندام‌ خویش را بپوشانند . در صورتی این فعالیت نتیجه برعکس دارااست و منجر می گردد شما چاق‌تر چشم گردید . با تعیین مانتوی اورسایز و بلند شما به نوعی تاکید می کنید بر چاقی و درشتی اندام‌تان که سعی در نهفته کردن آن دارید . پس با این انگیزه که می خواهید لاغرتر چشم گردید , مانتوهای بزرگ‌تر از مقدار حقیقی خویش نخرید . شما می بایست مانتو بلندی را تعیین فرمایید که از لحاظ سایز دقیقا فیت و متناسب اندام شما باشد .

 

منبع

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن