ساخت بک لینک رایگان: 🔗 لیست دی 99 + ویدیو ساخت 20 Backlink

این توصیههای آسان و موثر به شما کمک خواهند کرد که هر روز ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. روش برای گرفتن بک

توسط POSHTIBANNEWS در 1 بهمن 1399

این توصیههای آسان و موثر به شما کمک خواهند کرد که هر روز ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. روش برای گرفتن بک لینک طبیعی و رایگان زیاد هست که در مقالات دیگری به اون ها اشاره خواهیم کرد. در این بخش یکی از تکنیک های بسیار خوبی که در لینک سازی مورد استفاده قرار می گیرد ، ثبت بک لینک pbn است. فرق PBN با مزرعه لینک در چه چیزی است؟ از طرفی دیگر، دریافت بک لینک از سایت های بی کیفیت و بی ارزش چیزی جز بی اعتباری برای شما به ارمغان نخواهند آورد. یا به آنها چیزی شبیه این را بدهید. در غیر این صورت برای موفقیت PBN شما حتی کورسوی امیدی وجود ندارد. همچنین با پرداخت هزینه ایی, از ویژگی های بیشتر برای بررسی بک لینک های خود استفاده کنید. ممکن است سایتی را انتخاب کنید که فعالیت خود را در گوگل کاهش داده است.

پس از ثبت لینک مدتی زمان لازم است تا لینک های شما درج شود پس تا انتها صبوری کنید. نکته: میتوانید ارزش بک لینک هر سایت را در ابزار هایی که در ادامه معرفی میکنیم, بررسی کنید. بررسی میزان قدرت لینک. برآیند این دو نکته موجب شده تا در حال حاضر متخصصین سئو درج ریپورتاژ را ارزشمندتر از خرید بک لینک یا تبلیغات متنی بدانند. بک لینک ها به دو دسته تقسیم میشوند. یک لینک عادی دو نوع ویژگی قابل درک برای سئو و ربات های گوگل دارد. اما با ویژگی های منحصر به فرد میتواند به شما کمک کند. در سال ۲۰۱۴ نیز برای انکه وبمستران را مجبور کند بک لینک های با کیفیت و حقیقی داشته باشند ، شروع به بررسی دستی نمود تا بدین شکل افراد سئوکار کمتر بسراغ بک لینک های فیک و بی مورد بروند. این کار هنوز یکی از تکنیک های ساخت بک لینک های قوی است, اما به دلیل ریسک بالا کمتر کسی به آن توجه میکند. امکان به اشتراک گذاری مطالب شما با محتواهای آموزشی بالا می رود و بیشتر دیده می شوید و سایت های مرتبط با حوزه شما، به شما لینک می دهند.

شما می توانید با استفاده از انتشار بک لینک های خود در این پیام رسان این امکان را داشته باشید که توسط افراد زیادی دیده شوید. برای ترجمه می توانید از مترجم گوگل کمک بگیرید ولی به این نکته باید توجه داشت که این مترجم نمی تواند مطالب شما را با کیفیت مناسبی ترجمه کند.و در حالت کلی باید مطالب شما مفید و برای مخاطبان قابل فهم باشند در قدم سوم مطالب تولید شده باید قبل از درج در سایت از نظر سئو بهینه سازی شده باشند. پس شما با تمرکز بر تولید محتوای مناسب در حقیقت نوعی سرمایه گذاری پر بازده و بلند مدت انجام خواهید داد. پس از بررسی کلمات کلیدی خود در برنامه های بررسی سئو مانند الکسا متوجه خواهید شد که صفحاتی که بک لینک بیشتری دارند, رتبه بالاتری را در صفحه جستجو کسب کرده اند. اصولا لینک های مخرب و مضر دارای نشانه هایی هستند که ما می توانیم از طریق آنها متوجه مخرب بودن بک لینک ها شویم و آن ها را پاک کرده و از بک لینک شدن جلو گیری کنیم. اما وقتی به لینکهای ورودی نگاه می کنید (مثلا در نرم افزار Link Explorer گزارشی از لینک های ورودی میگیرید) متوجه میشوید که چند دامنه به شما لینک شده اند که روی دامنه .ru و .pl هستند.

لینکهای تجزیه و تحلیل با Ahrefs، Semrush، Majestic، Serpstat و Linkstrategy را آنالیز کنید. میتوانید روزانه 50 لینک را به صورت رایگان بررسی کنید. ویژگی های منحصر به فرد و ترکیبی این برنامه نه تنها به بررسی بک لینک ها به شما کمک خواهند کرد, بلکه بعد از مدتی به خوبی به نیاز های خود در سئو, نظیر بک لینک چیست؟ ابزار بررسی بک لینک چیست؟ پس از نام نویسی به سرعت انکر تکست ها و بک لینک های سایت شما مورد بررسی قرار میگیرند. با استفاده از ابزار LinkMiner میتوانید بک لینک سایت خود را بررسی کنید. شما باید از صفحات مهم سایت موردنظرتان که به تنهایی رتبه و اعتبار خوبی دارد اقدام به ساخت بک لینک کنید. بنابراین این کلیک ها هدفمند هستند و باعث میشود کاربران صفحات بیشتری باز کنند. برای این ربات ها بسیار سخت است که صفحه شما را پیدا کنند. بدین معنی که تعداد لینک ها مهم نیست چه تعداد باشد مهم این است که اعتبار لینک هایی ک به شما داده می شود مناسب باشند و این موضوع تنها با گرفتن لینک از سایت های معتبر ممکن است .

موضوع محتوای عمومی که از طریق آن محتواها به هم متصل میشوند. بک لینک یک نوع سئو خارجی سایت و یا بیرون از صفحه ای هست و وب سایت شما را با فروشگاه های اینترنتی و سایتهای خارجی با دامنه متفاوت و آی پی غیر مرتبط متصل می گرداند که این وب سایتها شامل لینک به وب سایت شما هستند. بخی از سایت های خارجی در زمینه ایجاد صفحه مد نظر کاربر به صورت آنلاین فعالیت می کنند. به وضعیتی که طبق آن موتورهای جستجو آن را فهرست بندی کرده اند وضعیت فهرست صفحه اول وب میگویند. با کمی خطا می توانید وبسایت هایی را که ، فعالیتی مشابه کسب و کار شما دارند ، پیدا کنید. اما خبر خوب این است که اگر در این ابزار نام نویسی کنید, میتوانید به مدت 14 روز به صورت رایگان از آن استفاده کنید. پینترست یک شبکه اجتماعی عکس و ویدیو محور است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن