بررسی مشخصات و ویژگی های شیشه شیر دکتر براون

  شیشه شیر یکی از ضروری ترین موارد از وسایل نوزادان است چرا که نوزادان تازه متولد شده نمی توانند همچون ب

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1400

 

شیشه شیر یکی از ضروری ترین موارد از وسایل نوزادان است چرا که نوزادان تازه متولد شده نمی توانند همچون بزرگسالان مایعات را با لیوان بنوشند اما توانایی مکیدن به طور غریزی در آن ها قرار داده شده بنابراین به وسیله ای نیاز دارند که بتوانند شیر را از طریق آن بمکند‌.

برند های مختلفی در بازار وجود دارد که عرضه کننده انواع شیشه شیر ها هستند اما در این میان برند دکتر براون جلوه برتری نسبت به سایر برند ها دارد. دلیل این برتری داشتن ویژگی های کلیدی برند دکتر براون است. یک مورد از این ویژگی های کلیدی تولید شیشه شیر های آنتی کولیک می باشد. منبع این مقاله نیز مجله پزشکی مادر است.

بررسی مشخصات و ویژگی های شیشه شیر دکتر براون

یکی از هزاران ویژگی برتر این شیشه شیر ها این است ک از ایجاد خلا جلوگیری می کنند‌ یعنی بسیار شبیه به سینه مادر عمل می کنند که ای موضوع برای نوزادان بسیار خوشایند است.

مورد بعدی از ویژگی های این برند، حفظ کامل مواد مغذی و ویتامین های موجود در شیر نظیر ویتامین A, C, E است، به سبب استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این شیشه شیر ها، مواد مغذی شیر حفظ می شود.

یک مورد بسیار مهم دیگر این است که مجهز به سیستم تخلیه هوای نی دار می باشند. این سیستم از ترکیب هوا با شیر جلوگیری می کند. همان طور که می دانید اگر شیشه شیر مناسب انتخاب نکنید شیر با هوا ترکیب خواهد شد و در نتیجه باعث نفخ شکم و دل درد در نوزادان می شود. شما به راحتی با انتخاب شیشه شیر دکتر براون می توانید از این پدیده جلوگیری کنید.

بررسی نوع سر شیشه و میله درون شیشه دکتر براون

نوع سر شیشه و میله درون شیشه بسیار عالی طراحی شده اند. این طراحی به گونه ای انجام گرفته که مانع از ورود هوا به درون معده نوزاد شود. می دانید که نوزاد هنگام مکیدن شیر مقداری هوا را نیز وارد دهان و در نتیجه معده خود می کند که اگر از این عمل جلوگیری نشود، کولیک معده و نفخ شکم به وجود می آید.

نوع سر شیشه نیز چون از مواد بسیار مرغوب تهیه شده، مواد مغذی موجود در شیر را به طور تضمینی حفظ خواهد کرد. و در نتیجه ارزش مواد غذایی موجود در شیر را نیز افزایش خواهد داد.

 

بررسی قیمت شیشه شیر های دکتر براون

 

قیمت شیشه شیر های این برند به دو جهت با هم تفاوت دارند. یکی از این تفاوت ها به دلیل جنس شیشه است که ممکن است به صورت طلقی و یا پیرکس باشد. مورد بعدی هم حجم آن هاست. چون شیشه شیر ها در حجم های مختلفی وجود دارند قیمت آن ها نیز متفاوت می باشد‌.

آخرین مطالب