ایکس باکس سری X تمرکز کمتر بر روی کنسول انحصاری

هر زمان که یک کنسول جدید نسل راه اندازی شده است وجود دارد یک بیت از یک فاز بی دست و پا که در آن پارسه که متعلق

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399
هر زمان که یک کنسول جدید نسل راه اندازی شده است وجود دارد یک بیت از یک فاز بی دست و پا که در آن پارسه که متعلق به گذشته کنسول نسل را به تصمیم می گیرید اگر از دست دادن خود را در کتابخانه ها است که ارزش آن. برای تشویق علاقهمندان به سوئیچ کنسول سازان ایجاد کرده اند که کنسول-عناوین منحصر به فرد برای جذب گیمر ها را به خود جدیدتر ماشین آلات.
تبلیغات

اما که نمی خواهد یک استراتژی است که مایکروسافت می خواهد تمرکز خود را برای ایکس باکس سری X کنسول. در مصاحبه ای با GamesIndustry.<url> ایکس باکس رئیس Phil Spencer می گوید که این شرکت استراتژی خود را برای کنسول جدید خواهد بود به تمرکز بیشتر بر انطباق این بازیکن به جای تمرکز بیش از حد بر روی سخت افزار.

با توجه به اسپنسر "ما باید تحسین بار بار و وفاداری از صحنه ها و فریم و ورودی پوشیدگی و همه این چیزهایی که ما متمرکز با نسل بعدی. اما این نباید محروم کردن مردم از قادر بودن به بازی. که ما نقطه. چگونه ما ایجاد یک اکوسیستم که در آن اگر شما می خواهید به بازی یک از بازی های ایکس باکس, ما قصد داریم به شما یک راه برای رفتن در بازی آن؟"

این به نظر می رسد کمی حفاری در سونی که قبلا اظهار داشت که PS5 بازی نمی خواهد به عقب سازگار با PS4. این به این معنی است که علاقهمندان به بازی که می خواهید به بازی بازی های جدیدتر PS5 بازی نیاز به خرید این کنسول در آنها بازی. در حالی که ما می توانیم درک مایکروسافت رویکرد ما باید به جای تعجب که چگونه آنها را کرایه.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت و ایکس باکس یکی از. منبع: gamesindustry.<url>



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن