ایکس باکس بازی نمایش: 6 بازی من می خواهم برای دیدن از این هفته رویداد بزرگ

پس از چند ماه از به روز رسانی کوچک و تدریجی اذیت کردن, مایکروسافت است و در نهایت مجموعه ای به پرده تعدادی از ن

توسط POSHTIBANNEWS در 31 تیر 1399

پس از چند ماه از به روز رسانی کوچک و تدریجی اذیت کردن, مایکروسافت است و در نهایت مجموعه ای به پرده تعدادی از نسل بعدی عناوین این هفته با ایکس باکس, بازی, ویترین.

این دیجیتال رویداد خواهد بود و ما برای اولین بار عمده نگاه اجمالی در تمام عناوین در حال کار توسط Xbox Game Studios برای ایکس باکس سری X, Xbox One و ویندوز 10. مایکروسافت بوده و برگزاری آن کارت بدجور به قفسه سینه خود و در حال حاضر آن را در نهایت آماده برای بازی دست خود را, و ما نمی توانیم صبر کنید.

بررسی مورد اعتماد است وارد شش های ما انتظار داریم و امیدواریم که برای دیدن از این نمایشگاه اعم از فیلمهای اختصاصی به comebacks طولانی خفته franchises.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Halo Infinite

هاله بی نهایت

آن بوده است که تقریبا پنج سال پس از بازی Halo 5: Guardians, طولانی ترین ما تا کنون رفته بین بازی پس از حق رای دادن آغاز شد و در سال 2000. صبر بوده است دردناک به خصوص با توجه به غیر منتظره cliffhanger که بسته کارشناسی ارشد آخرین تفرج.

بنابراین انتظارات برای Halo بی نهایت فوق العاده بالا و آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه بازی را نگاه کنید و بازی فراتر از دو زرق و برق دار تریلر های ما را دریافت کرده ام. آن است که یک تمام عیار راه اندازی مجدد آن است که هاله 6 و آن را در نهایت به بسته شدن به ریکلایمر سه گانه? ما بسیاری از سوالات و آن را به نظر می رسد این هفته نمایش خواهد آنها پاسخ دهد.

343 تایید کرده است که ما خواهید بود با دیدن گیم پلی این هفته پس از آن به احتمال زیاد هاله بی نهایت خواهد بود که گل سرسبد لانچ تایتل ایکس باکس سری X و مایکروسافت نمی تواند درخواست برای بزرگتر حق رای دادن خود را به فروش کنسول جدید.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

حکایت 4

در حالی که از آن شده است به طور رسمی اذعان کرد توسط مایکروسافت و یا شایعه Playground توسعه دهنده بازی ها, بازی Fable 4 است که به احتمال زیاد بدترین مخفی نگه داشته در کل صنعت و امیدوارم سطح در طول این هفته بزرگ, ویترین. هنوز معلوم نیست که آیا این خواهد بود که عاقبت یک بار دیگر می گیرد در انگلیس و یا به جای یک راه اندازی مجدد ما را به سرزمین های ناشناخته است.

با توجه به آن یک نسل جدید و آخرین آن مطلب تا چند سال پیش آن را ممکن است بهترین برای مایکروسافت به معرفی حکایت به مخاطبان جدید آنها را بدون نیاز به دانش قبلی به راستی از دست دادن خود را دارند. فراتر از چرخ دنده های Halo و Forza ایکس باکس است که در نیاز مبرم به بیشتر های منحصر به فرد hitters بزرگ و حکایت پتانسیل را دارد که یک RPG به صورت یکپارچه پلت فرم.

مرتبط با: PS5 در مقابل ایکس باکس سری X

Forza Horizon 4

Forza Motorsport 8

Forza در زمان یک سال در سال 2019 آن را نسبتا واضح است که مایکروسافت در حال برگزاری بعدی Motorsport ورود دوباره به عنوان یک ایکس باکس سری X راه اندازی عنوان. هیچ چیز ویترین جدید سخت افزار بهتر از یک بازی مسابقه ای با ماشین زرق و برق دار, مدل وسیع آهنگ و بی سابقه ای حس سرعت.

بر خلاف Forza Horizon Motorsport 8 یک مسابقه واقعی تر سیم با تمرکز بیشتر بر روی آهنگ ها و وسایل نقلیه با الهام از همتایان زندگی واقعی خود را. به عنوان یک نتیجه, آن را اغلب بیشتر به چالش کشیدن و کمتر قابل دسترس تر از آن بازی های آنلاین خواهر و برادر. که می شود گفت آن بوده است بیش از دو سال پس از آخرین ورود و ما می خواهم بیش از خوش آمدید جدید و بهبود یافته تکرار. فقط رفتن آسان در microtransactions این زمان در اطراف.

Hellblade 2: Senua حماسه

در حال توسعه در Unreal Engine 5 به معنی آن است که بعید است Hellblade Ninja Theory 2: Senua حماسه خواهد شد راه اندازی یک عنوان برای ایکس باکس سری X. ما تصور آن را سطح در سراسر تعدادی از سیستم عامل در سال 2021 ادامه داستان دلخراش از Senua به عنوان او به دنبال غلبه بر شیاطین درونی. این استودیو همچنین در حال کار بر روی پروژه مارا که کاوش تم سلامت روان و تروما بسیار شبیه Hellblade قبل از آن است.

مرتبط: Watch Dogs لژیون پیش نمایش

Hellblade 2

کامل تاریک راه اندازی مجدد

این یکی بعید است اما یک ویژگی است که شایعه دریافت احیای برای نسل بعدی با این که 15 سال های طولانی از متوسط Perfect Dark Zero کاهش یافته و در ایکس باکس 360. اگر این شایعات درست حلقه وجود دارد شانس است که جوانا تیره می تواند ظاهر را در این هفته نمایشگاه اگر چه ما در حال نگه داشتن نفس ما.

هاله بی نهایت مایکروسافت پرچمدار تیرانداز و فراتر از آن تازه تاسیس ابتکار عمل آن هنوز مشخص نیست دقیقا کدام استودیو خواهد بود حتی کار کامل تاریک است. که می شود گفت با زیبایی و شخصیت آن می تواند کامل IP برای احیای و اضافه کردن یکی دیگر از hitter وظیفه بزرگ برای مایکروسافت منحصر به فرد کتابخانه.

مرتبط با: Assassin's Creed Valhalla پیش نمایش

Viva Pinata

Viva Pinata 3

لطفا مایکروسافت. ما را فراموش وحشتناک, وحشتناک همه چیز را به این واقعیت است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن