برندگان و بازنده ها : انویدیا به ما نشان می دهد آینده بازی ، در حالی که سونی تعطیل گذشته

سپتامبر به معنی IFA در جهان از فن آوری و ، در حالی که مقدار زیادی از شرکت ها استفاده کرده اند از نشان می دهد ت

توسط POSHTIBANNEWS در 16 شهریور 1399

سپتامبر به معنی IFA در جهان از فن آوری و ، در حالی که مقدار زیادی از شرکت ها استفاده کرده اند از نشان می دهد تجارت را به برخی از اطلاعیه های بزرگ ، آن را دو غول بازی بود که جلب توجه ما به عنوان برنده و بازنده ما در این هفته بود.

انویدیا در این هفته از طیف هیجان انگیز جدید خود از GPUs پرده برداری کرد، در حالی که یوبی سافت اجازه لغزش برخی از اخبار ناامید کننده در مورد نسل بعدی کنسول پلی استیشن - به لذت سونی، ما مطمئن هستیم.

مرتبط: بهترین بازی های کامپیوتر

Nvidia Ampere

برنده: انویدیا

انویدیا لگد کردن سپتامبر با به روز رسانی عظیم به محدوده GeForce خود را از کارت های گرافیکی. به گفته این شرکت، خط آمپر بزرگترین جهش نسلی است که این سری تا به حال دیده است، و تعجبی ندارد که گیمرها اینقدر در مورد این اعلام هیجان زده هستند - این هفته راه اندازی اولین بازی با قابلیت 8K جهان GPU را مشخص کرد.

این شرکت سه کارت گرافیکی جدید را اعلام کرد که در سال ۲۰۲۰ به ترکیب GeForce می آیند: RTX 3070، RTX 3080 و RTX 3090 با قابلیت 8K. در حالی که دومی مقرون به صرفه ترین GPU در بازار نیست - آن را به شما هزینه £ 1399 به دست خود را بر روی کارت گرافیک قدرتمند - آن است که نشانه بسیار هیجان انگیز از آنچه که در صنعت بازی آمده است.

RTX 3090 گیم پلی 8K در 60fps پشتیبانی, هل دادن آن را به خوبی فراتر از خواسته های 4K. این مشخصات ممکن است به نظر می رسد بی مورد زرق و برق دار در نگاه اول. پس از همه, بسیاری از بازی ها آماده برای انجام در چنین وضوح بالا نیست و هر دارای یک صفحه نمایش در خانه قادر به حمایت از آن. که گفت : 8K در راه آن است و RTX 3090 می دهد gamers (پذیرفته گران) گزینه ای برای اثبات آینده رایانه های شخصی خود را.

برای کسانی که نمی توانند دفاع از GPU 8K فقط هنوز, 4K قادر RTX 3080 هزینه £ 649, در حالی که £ 469 RTX 3070 فراهم می کند جایگزین مقرون به صرفه تر برای هر کسی محتوا با بازی 1440p در حال حاضر. که حتی به ذکر نیست RTX 3060 شایعه می شود در حال ظهور بعد در این سال است.

صرف نظر از اینکه طرفداران GPU انتخاب کردن برای, اعلام انویدیا به ما می دهد اوج خوبی در آینده بازی چه شکلی خواهد بود.

مرتبط: بهترین بازی PS5

PS5

بازنده: سونی

در حالی که انویدیا به ما یک نگاه اجمالی در آنچه در فروشگاه برای آینده بازی، یوبی سافت به طور تصادفی تایید کرد که سونی خواهد شد خاموش کردن برخی از گذشته خود را - آن PS1، PS2 و PS3 بازی، به خاص تر است. توسعه دهنده شخص ثالث فاش کرد که کنسول پلی استیشن بعدی سونی سازگاری عقب مانده برای بازی های PS1، PS2 و PS3 را به نمایش نخواهد داشت.

این خبر از طریق یک در حال حاضر حذف شده در سایت پشتیبانی یوبی سافت روشن شد. به گفته این استودیو، پی اس ۵ شامل سازگاری عقب مانده برای «عناوین پلی استیشن ۴ پشتیبانی شده» خواهد بود اما «برای بازی های پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۲ یا پلی استیشن امکان پذیر نخواهد بود». این افتضاح از طرف یوبی سافت به ما چیزی گفت که تعجب بزرگی نبود، اما می تواند درخواست تجدید نظر PS5 را تحت تاثیر قرار دهد.

در حالی که بازیکنان PS5 با تکیه بر کتابخانه محدود پلی استیشن کن از بازی های PS3 و PS2 گیر خواهند کرد، مایکروسافت به تازگی فاش کرد که ایکس با ایکس باک سری ایکس با هزاران بازی ایکس باک وان، ایکس باک ۳۶۰ و ایکس باک ایکس باک اصلی سازگار خواهد بود. برخی از دومی حتی مجموعه ای برای دریافت افزایش HDR به خوبی سزاوار, با وجود اینکه به خوبی قبل از وجود HDR توسعه یافته.

آخرین اخبار PS5 به خوبی برای دلتنگی ما نیست. امیدوارم، آن را برخی از تحکیم است که کنسول نسل بعدی سازگاری با بیش از 4000 بازی PS4 حفظ، از جمله تقریبا تمام 100 عنوان رتبه بالا را فراهم کند.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن