ویندوز 10 در حال گرفتن ویژگی جستجوی GIF ما نمی دانستیم که ما مورد نیاز

مایکروسافت در حال تقویت ابزارهای ارتباطی در ویندوز ۱۰ با یک جستجوی یکپارچه GIF و بهبود به ویژگی تایپ صدا است.

توسط POSHTIBANNEWS در 13 شهریور 1399

مایکروسافت در حال تقویت ابزارهای ارتباطی در ویندوز ۱۰ با یک جستجوی یکپارچه GIF و بهبود به ویژگی تایپ صدا است.

جستجوی GIF در حال ورود به عنوان بخشی از یک پیکر ایموجی تکامل یافته است، که مایکروسافت در طول سه سال گذشته به آرامی در حال افزایش بوده است. کاربران قادر خواهند بود از میانبرهای WIN + [.] و WIN + [;] صفحه کلید برای باز کردن رابط GIF برای دسترسی به گزیده ای از فایل های متحرک چرخان استفاده کنند. همچنین یک گزینه جستجوی اینلاین برای دسترسی به واکنش های مورد علاقه شما وجود خواهد داشت.

جستجوی GIF به یک ویژگی مشترک در داخل شبکه های اجتماعی و برخی برنامه های صفحه کلید در تلفن همراه تبدیل شده است، بنابراین خوب است که آن را بر روی دسکتاپ می رسند. مایکروسافت نمی گوید که چه کسی در حال ارائه GIFs در این زمان است.

با این حال ، همه شادی GIF به کنار ، شاید علاوه بر مفید تر دیکته بهبود یافته است / صدای تایپ ویژگی مایکروسافت است آوردن به ویندوز 10 در آینده ای نزدیک است.

براندون لبلانک مایکروسافت روز پنجشنبه در یک وبلاگی می نویسد: «تایپ صدای ویندوز نسخه جدید و بهبود یافته دیکته ویندوز است که شما را قادر می سازد به زحمت با صدای خود در هر کجا که زمینه متنی بر روی کامپیوتر شما وجود دارد تایپ کنید. گاهی اوقات استفاده از صدای شما راحت تر و کارآمدتر از تایپ روی صفحه کلید است - با تایپ صدای ویندوز، می توانید دست هایتان را شل کنید و فقط آنچه را که می خواهید بنویسید بگویید.»

مرتبط: بهترین لپ تاپ 2020

این شرکت امیدوار کننده نقطه گذاری خودکار، طراحی مدرن خوش بینی برای استفاده با صفحه کلید لمسی و به روز شده 'پایان پشت'. این شرکت می گوید آن را با آرایه ای سالم از زبان ها، از جمله انگلستان و انگلیسی ایالات متحده کار می کنند.

در جای دیگر، در آماده سازی برای دستگاه هایی مانند نئو سطح و به نفع صاحبان سطح فعلی، مایکروسافت در حال افزایش طراحی صفحه کلید لمسی است. در حال حاضر ویژگی های در پیش نمایش با تست بتا ویندوز خودی هستند، اما ما می خواهم انتظار آنها را به آمار سیستم عامل اصلی بعد از این سال و یا اوایل سال 2021.

بر خلاف سایت های دیگر، ما به طور کامل بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم، با استفاده از آزمون های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات. ما هميشه بهت ميگيم چي پيدا ميکنيم . ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید دریافت کنید. به ما بگویید آنچه شما فکر می کنم -- ایمیل ویرایشگر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن