چرا نمره های اعتباری کاهش ؟

شما احتمالا می دانید که نمره اعتباری خود را می تواند رها کردن اگر شما با استفاده از اعتبار مسئولانه است. اما ن

توسط POSHTIBANNEWS در 28 خرداد 1399

شما احتمالا می دانید که نمره اعتباری خود را می تواند رها کردن اگر شما با استفاده از اعتبار مسئولانه است. اما نیز وجود دارد برخی از کمتر از همه چیز واضح و آشکار است که می تواند نمره خود را به پایین.

تیم کلارک مصرف کننده اقدام مرکز زمینه پرسش از مردم تقریبا هر روز در مورد نمره اعتباری قطره با هیچ دلیل روشنی. مدیر مرکز لری سیلورمن می گوید که بسیاری از تماس ها و ایمیل های آنها هستند از افرادی که اعتباری جامد هستند اما نگرانی در مورد کاهش 30 امتیاز یا کمتر است.

5 دلیل نمره اعتباری خود را می تواند رها کردن به طور غیر منتظره

"اگر شما از اعتبار یک قطره بود که نباید یک معامله بزرگ — شما هنوز واجد شرایط برای بهترین نرخ," او می گوید. "اگر شما کمتر از ستارگان اعتباری و شما امیدوار به خرید یک خانه یا اتومبیل به زودی آن می تواند دلیلی برای نگرانی است."

در این مقاله ما پوشش برخی از دلایل نمره اعتباری خود را می توانید به را حتی اگر شما انجام هر کاری "اشتباه است."

1. شما برای اعمال اعتباری جدید

درخواست اعتبار جدید می تواند نمره اعتباری خود را به پایین یا نه درخواست شما تایید می شود.

"هنگامی که یک وام دهنده یا شرکت درخواست برای بررسی گزارش اعتبار خود را به عنوان بخشی از روند درخواست وام که درخواست ثبت در گزارش اعتبار خود را به عنوان یک پرس و جو سخت و معمولا تاثیر نمره اعتباری خود" اعتبار دفتر Equifax می گوید در وب سایت خود را.

وجود دارد دو قطعه از اخبار خوب در اینجا.

برای اولین بار است که چند سخت استعلام به گزارش خود را در یک دوره کوتاه از زمان — به عنوان مثال زمانی که شما برای خرید یک خانه جدید و یا وام خودرو — تعداد باید به عنوان تنها یک پرس و جو.

دوم این است که حتی اگر نمره خود را دریافت کند dinged برای پرس و جو سخت باید آن را تحت تاثیر قرار نمره خود را برای تنها یک یا دو سال با توجه به Equifax.

2. شما برای اجرای یک بزرگتر از تعادل طبیعی خود را در کارت های اعتباری

استفاده از اعتبار نقش بزرگی در نمره اعتباری خود را, بنابراین اگر شما یک خرید بزرگ را در یکی از کارت های اعتباری خود را ممکن است به طور موقت دینگ اعتباری خود را — حتی اگر به شما پرداخت قبض خود را به طور کامل در موعد مقرر.

تبلیغات

با توجه به walterupdegrave (فراهم می کند که نمرات اعتباری اغلب مورد استفاده توسط وام دهندگان), "مقدار بدهکار" به حساب 30% از نمره های اعتباری خود را:

myFICO credit score graph

"بسیاری از مردم فرض کنیم که اگر آنها پرداخت صورتحساب خود را کامل در هر ماه ساخت یک خرید و یا شارژ بیش از آنها معمولا فراموش نمی خواهد خود را تحت تاثیر قرار نمره" سیلورمن می گوید. "اما این مورد نیست. این همه بستگی دارد در زمانی که تعادل خود را می شود به گزارش دفاتر اعتباری. اگر آنها را ببینید که شما مدیون بزرگتر از مقدار طبیعی برای شما, آن را احتمالا نمره شما صدمه دیده."

خبر خوب این است که به عنوان به زودی به عنوان عادات هزینه های خود را به حالت عادی بازگشت نمره خود را باید به گزاف گویی او می گوید:.

3. شما (و یا بانک خود) بسته یک حساب کارت اعتباری

از آنجا که طول سابقه اعتباری خود را نیز به عوامل خود را به طور کلی نمره های اعتباری بسته شدن یک کارت شما تا به حال در حالی که می تواند یک نمره افت. این درست است حتی اگر بانک بسته کارت خود را برای شما است که می تواند اتفاق می افتد اگر شما استفاده از کارت در حالی که برای.

شما باید آگاه باشید که یک شیب شما را در نمره خود را می تواند ناشی از یک کارت که بسته بود چند وقت پیش.

"هنگامی که شما یک کارت اعتباری حساب سابقه شما خواهد شد در نهایت سقوط کردن گزارش خود می گوید:" بورلی Harzog اعتباری و کارشناس امور مالی مصرف کننده تحلیلگر U. s. اخبار و گزارش جهانی. "اما که می تواند تا 10 سال بنابراین شما نمی خواهد ببینید تاثیر منفی مربوط به خود را در طول تاریخ اعتبار حق دور."

اخبار مثبت در اینجا این است که تا زمانی که شما لغو همه از طولانی ترین-برگزار کارت نمره خود را بهبود می یابند در طول زمان به عنوان طول سابقه اعتباری خود را افزایش می دهد.

4. وجود یک اشتباه در گزارش اعتبار خود را

اظهارات منفی بر گزارش اعتبار خود را می تواند آسیب نمره خود را — حتی اگر آنها وجود دارد قرار داده شده در خطا — با توجه به بنیاد ملی برای اعتباری مشاوره. به همین دلیل بسیار مهم است برای بررسی گزارش های اعتباری خود را به طور منظم.

اگر شما بررسی گزارش خود را و پیدا کردن یک خطا این مراحل بلافاصله به آن اصلاح شود.

تبلیغات

پس از اظهارات موهن پاک شده از گزارش شما نمره اعتباری خود را باید گزاف گویی حق بازگشت.

5. شما پرداخت کردن وام

در نهایت این یکی احتمالا بیشتر آزار دهنده به مردم — و یکی از مصرف کننده اقدام Center ترین سوالات در مورد با توجه به سیلورمن.

اگر شما پرداخت یک وام -- آن است که آیا وام دانشجویی, وام خودرو یا وام مسکن اعتباری خود را مخلوط می شود. که مخلوط حساب برای 10 درصد از نمره خود را با توجه به walterupdegrave.

به همین دلیل حتی انجام چیزی است که شما باید افتخار خواهم پرداخت وام صدمه دیده می تواند نمره خود را.

اما اجازه ندهید که بالقوه برای آسیب کمی به نمره خود را به شما جلوگیری از ساخت عاقلانه تصمیم گیری های مالی.

"خطر از کمی کاهش در نمره اعتباری خود را باید تقریبا هرگز دلیلی نیست برای پرداخت وام" سیلورمن می گوید. "تنها استثنا این است که اگر شما انتظار برای درخواست یک خانه و یا وام خودرو در شش ماه آینده و یا تا. در این مورد, شما ممکن است بخواهید صبر کنید به طوری که وام دهندگان که شما با آنها در حال استفاده با دیدن بهترین نمره ممکن است."

فکر نهایی

پول متخصص کلارک هوارد نمی خواهند شما را به عقده روحی نمره اعتباری خود را, اما شما باید در عادت چک کردن آن به طور منظم. اگر شما یک قطره در نمره خود را حتی اگر شما شده است با استفاده از اعتبار مسئولانه یکی از چیزهایی که در بالا ممکن است به این دلیل است.

مطالب بیشتر از Clark.com:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن