چرا کلارک هوارد اضافه کردن یک کارت اعتباری جدید به کیف پول خود را

پس از سال ها بدون تغییر, پول, متخصص, Clark Howard اضافه کرده است یک کارت اعتباری جدید به کیف پول خود را.برای س

توسط POSHTIBANNEWS در 8 مرداد 1399

پس از سال ها بدون تغییر, پول, متخصص, Clark Howard اضافه کرده است یک کارت اعتباری جدید به کیف پول خود را.

برای سال, Clark, توصيه کرده سیتی دو کارت نقدی به خوانندگان و شنوندگان. و در حال حاضر او یکی است بنابراین او می تواند کسب 2 ٪ پشت نقدی (1% زمانی که او اقدام به خرید 1% زمانی که او می پردازد) در خرید روزمره.

تا تابستان 2020, Clark, تکیه فقط چهار کارت های اعتباری خود را برای استفاده شخصی:

اما با مالی تغییرات ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس کلارک تصمیم به ایجاد تغییر در خود دیرینه کارت اعتباری شخصی استراتژی است.

در اینجا چند دلیل او تصمیم به اضافه کردن این دو به کیف پول خود را:


1. کلارک سفر تغییر عادات در میان COVID-19 همه گیر

وفادار خوانندگان و شنوندگان می دانیم که کلارک است که مشتاق مسافر. او گنجینه های ماجراجویی و مذاکرات در مورد سفر خود را اغلب.

اما مانند بسیاری از بقیه از ما کلارک است که ماندن در خانه در حالی که ملت شرايط coronavirus. این بدان معناست که او سفر نیست و تقریبا به اندازه کافی برای توجیه نیمی از کارت های اعتباری در کیف پول خود را که در راستای سفر پاداش.

"من یک سفر مهره بنابراین من همیشه تاکید ویژه بر روی کارت است که به دست آورده به من امتیاز" کلارک گفت. "اما من قصد ندارم در هر نقطه در حال حاضر. هیچ سفر در همه. امتیاز از شرکت های هواپیمایی در خدمت هیچ نقطه ای در زندگی من است."

کلارک می گوید: او در زمان تنها دو سفر در سال 2020 (هر دو قبل از COVID) از حدود 30 سفرهای یک سال قبل از این بیماری همه گیر.

به عنوان یک نتیجه, Clark خود را میبیند در همان سفر کارت پاداش معمای او را از تلاش برای کمک به جلوگیری از مصرف کنندگان برای سال.

"اکثر مردم نمی پرواز به اندازه کافی برای هر گونه هواپیمایی پاداش کارت. به مراتب بیشتر مردم سفر کارت پاداش بیش از همیشه بهره مندی از آنها" کلارک توضیح داد. "برای سال من شده اند در تلاش برای حرکت مردم به مهاجرت از آن سفر کارت به ساده نقدی پشت کارت. در زندگی خود من هرگز تصور نمیکردم که این اتفاق می افتد به من. اما آن را برای من اتفاق افتاده!"


2. کلارک را دوست دارد 2% بازگشت در خرید روزمره

کلارک دوست ندارد لقب. و این به ویژه هنگامی که آن را به کیف پول خود را.

تبلیغات

سیتی دو کارت نقدی ارائه می دهد تا به 2 ٪ پشت نقدی در تمام خرید با هزینه های محدود و یا دسته مورد نیاز — و هیچ هزینه سالانه.

شما 1% بازگشت پول زمانی که شما یک خرید و شما کسب درآمد اضافی 1 ٪ پشت نقدی در زمانی که شما پرداخت صورتحساب خود را در تعادل است. هنگامی که شما جمع آوری 25 دلار در پاداش شما می توانید از گرو در اوردن آنها را برای یک بیانیه اعتباری یا دریافت یک بررسی در پست الکترونیکی. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی این فرایند کار می کند در تیم کلارک نقد و بررسی کارت.

"این یعنی همه چیز شما خرید است که در اصل با تخفیف دو درصد" کلارک می گوید.

البته کلارک می گوید آن را به ویژه مهم است به پرداخت صورتحساب خود را در هر ماه با این کارت به دلیل حاصل بهره در تعادل خود را خواهد به طور بالقوه نفی پاداش نقدی بازگشت.

وجود دارد نقدی پشت کارت های اعتباری وجود دارد — مانند کشف آن پول نقد به کارت های که ارائه 5% گردان دسته صرف جایزه و دیگران وجود دارد که مشوق صرف در یک دسته بندی خاص. اما کلارک می گوید که او ترجیح میدهد به می دانم که دقیقا همان چیزی است او را از هر معامله و سیتی نقدی دو کارت اجازه می دهد تا او را به انجام این کار است.


3. کلارک نمی دیدن وضعیت خود را تغییر در هر زمان به زودی

فقط به عنوان او می خواهم توصیه هر یک از ما به انجام کلارک موجودی از او چگونه پیش بینی صرف پول در عصر coronavirus.

Spoiler: این دیگر در سفر است.

"من نمی خواهد در یکی دیگر از پرواز هواپیما در این سال و من نمی دانم وقتی که من تا به حال پرواز دوباره" کلارک mused. "این هیچ حس برای من حاصل تمام این سفر امتیازات چون من مسئول واقعی با حجم بالا بر روی آنها. و آن را همه چیز در مورد پاداش. آن را در مورد سفر پردازش که آمد با آنها."

کلارک می برد خطوط هوایی جنوب غربی همراه پاس 12 سال گذشته. او متصلب پاداش به اندازه کافی خود را با غرب, کارت اعتباری است که همسر او می شود به سفر با او در غرب به صورت رایگان. اما گرفتن ارزش را برای کلارک:

"است که ارزش دقیقا صفر سنت در حال حاضر" کلارک خندید. "آنها به تازگی با ارسال یک نامه به من گفت که می خواهم آن را گسترش دهد اما whoop-د-انجام چه که برای من انجام دهید در حال حاضر؟"

حتی سفرهای خود به فروشی باشگاه ها مانند Costco و سام باشگاه که در آن او تا به فروشگاه مارک کارت های اعتباری شده اند پیشتر با توجه به این ویروس است.

در حال حاضر کلارک پیش بینی ساخت خرید بیشتر از خانه است. و سیتی دو نقدی ارائه می دهد قابل اعتماد و ثابت پول نقد به مقدار که او می تواند حساب خود را به عنوان روش جدید برای برداشت پاداش.

بیشتر Clark.com از مطالب شما ممکن است مانند:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن