آیا وام مسکن معکوس است و آن را برای من مناسب است ؟

معکوس وام مسکن مدت طولانی است که به بازار عرضه شده به افراد مسن که "خانه غنی و فقیر است." این نوع از وام اجازه

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

معکوس وام مسکن مدت طولانی است که به بازار عرضه شده به افراد مسن که "خانه غنی و فقیر است." این نوع از وام اجازه می دهد تا شما را به ضربه بزنید به عدالت خانه خود را دریافت و بررسی هر ماه — در حالی که باقی مانده در خانه خود را. اما آنچه برای تلفن های موبایل مانند یک ایده عالی در تئوری است که اغلب وحشتناک در واقعیت است.

در این مقاله ما نگاهی به چگونگی معکوس وام های مسکن و کار و هزینه های مرتبط و چگونه شما می توانید از وام مسکن معکوس اگر شما ذهن خود را تغییر دهید.

در اینجا آنچه شما باید بدانید در مورد وام مسکن معکوس

شما اغلب مسن مشاهیر هل دادن وام مسکن معکوس در آگهی های بازرگانی تلویزیون. تبلیغات همه بسیار مشابه: سخنران گفتن شما چگونه بزرگ مالی حرکت وام مسکن معکوس می تواند. اما پول متخصص کلارک هوارد مخالف است.

"وام مسکن معکوس شده است یک منبع از تماس به ما نشان می دهد برای حداقل یک دهه در حال حاضر" کلارک می گوید. "بازار شده است کثیف برای همیشه لطفا برای. شما باید بسیار مراقب باشید. من می دانم که تبلیغات است که به نظر می رسد با همسر بازیگران است که مقبول بودن, اعتبار, اما اجازه دهید من به شما بگویم وجود دارد بسیاری از مارها در چمن."

فهرست مطالب:

چه معکوس وام مسکن ؟

معکوس وام مسکن وام است که وام دهنده می پردازد و شما هر ماه — به جای راه دیگری در اطراف — و تساوی پایین حقوق صاحبان سهام در خانه خود را در طول زمان.

آن را به نام وام مسکن معکوس به سادگی دلیل آن را مخالف دقیق از داشتن یک وام که در آن شما پرداخت وام در هر ماه و ایجاد عدالت.

وام مسکن معکوس هدف از افرادی که خانه های خود را رایگان و روشن (و یا نزدیک به آن) اما نیاز به پول برای زندگی است. به طور سنتی این بوده است که شهروندان ارشد که در حال گرفتن به اندازه کافی از امنیت اجتماعی برای دیدار با صورتحساب ماهانه خود را.

چگونه وام مسکن معکوس کار می کند ؟

وجود دارد سه نوع از وام مسکن معکوس به گفته کمیسیون تجارت فدرال (FTC).

  1. تک منظوره وام مسکن معکوس
  2. اختصاصی وام مسکن معکوس
  3. عدالت خانه تبدیل وام مسکن (HECMs)

یک تک منظوره وام مسکن معکوس اجازه می دهد تا شما با استفاده از بودجه شما برای یک هدف و تنها یک هدف — را صفحه اصلی تعمیرات و بهبود و یا مالیات بر املاک — که مشخص شده است در وام. این وام به طور معمول ارائه شده توسط دولت های محلی و سازمان های دولتی و همچنین برخی از سازمان های غیر انتفاعی. آنها در دسترس نیست در هر دولت اما کم ترین و طبقه مالکان قادر به واجد شرایط برای آنها.

اختصاصی وام مسکن معکوس یکسان هستند به جز آنها که تنها از طریق وام دهندگان خصوصی. آنها معمولا برای افرادی که خود را بالاتر از ارزش خانه.

HECMs در حال فدرال بیمه وام مسکن معکوس که معمولا نمی باید هر گونه درآمد مورد نیاز است. آنها با حمایت ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری است.

تبلیغات

مهم نیست که چه نوع از وام مسکن معکوس شما را انتخاب کنید, شما هم چک کنید هر ماه یا یک بار یکجا از قرض دهنده.

اما به یاد داشته باشید این است که یک وام خانه خود را به عنوان وثیقه.

شما معمولا مجبور به پرداخت پول زمانی که شما در حال زندگی در خانه خود را. با این حال, اگر شما می میرند, فروش خانه خود را و یا حرکت شما و یا املاک خود را باید به بازپرداخت وام. که معمولا به معنی فروش خانه.

و این در ذهن نگه دارید: در حالی که شما در خانه شما هنوز مسئول پرداخت مالیات و بیمه و خدمات تعمیر و نگهداری و همه چیز که می رود همراه با داشتن خانه است.

چقدر وام مسکن معکوس هزینه ؟

این بستگی دارد به:

"اگر شما می خواهید برای انجام این کار شما نیاز به فروشگاه فروشگاه فروشگاه. زیرا همه وام دهندگان برابر خلق شده اند" کلارک می گوید. "هزینه های متفاوت فوق العاده از یکی به دیگری."

LendingTree می گوید: شما باید انتظار به پرداخت وام هزینه هر کدام که بیشتر است: $2,500 یا 2 درصد از $200,000 از خانه خود را ارزش ارزیابی. اگر شما یک ارزیابی ارزش بزرگتر از آن است که انتظار می رود به پرداخت 1 ٪ از ارزش خانه خود را بالاتر از $200,000.

سایر هزینه ها شامل بسته شدن هزینه های در صف مقابل هزینه های وام مسکن و وام, مشاوره با توجه به LendingTree.

هر حلال وام دهنده شما نیاز به رفتن را از طریق شخص ثالث مستقل مشاوره مالی برای بررسی برای دیدن اگر یک وام مسکن معکوس است که برای شما مناسب است. این درست است به خصوص برای HECMs و به میزان کمتر اختصاصی وام مسکن معکوس. خوشبختانه هزینه مشاوره اسمی است: اغلب در اطراف $125.

چه جنبه های منفی به یک معکوس وام مسکن ؟

معکوس وام های مسکن باقی می ماند محبوب فریب برای کمبود پول نقد سالمندان, اما آنچه در تئوری خوب است که اغلب وحشتناک در اعدام.

تبلیغات

اول آنها بسته بندی شده با هزینه ها همانطور که پیشتر گفته شد:

  • منشاء هزینه
  • هزینه های بسته
  • هزینه های تعمیر و نگهداری
  • وام مسکن بیمه حق بیمه در انتخاب وام

در ضمن اگر شما را به طور یکجا و نقدی از گزینه است که می تواند شما را در تیررس sleazy فروشندگان بیمه است که شما فشار یک سری از مقرری unsuspecting در سالمندان است.

"این فقط یک مطلق وحشتناک سوء استفاده از اعتماد و از آن شهروند ارشد می گوید:" کلارک.

سرانجام وام مسکن معکوس بسیار خود را طراحی می بخشی از سهام خود را خانه و تبدیل آن به پرداخت برای شما. همانطور که شما استفاده از حقوق صاحبان سهام در خانه خود را در این راه وجود دارد کمتر به ترک به وارثان خود را. شما باید آگاه باشند که قبل از اینکه شما تصمیم می گیرید.

آیا من می توانم انصراف از وام مسکن معکوس?

شما می توانید انصراف از وام مسکن معکوس با تشکر از خنک کردن دوره تعیین شده توسط قانون است. FTC می گوید: شما باید سه روز کسب و کار به انصراف از شما پس از امضای قرارداد.

این فرایند شناخته شده به عنوان "فسخ" است بهترین انجام با قرار دادن توجه خود را به لغو به یک نامه — و سپس ارسال آن نامه به قرض دهنده گواهی پست الکترونیکی دریافت درخواست بازگشت.

نامه شما باید سند هر گونه پول قرض دهنده رو از شما و زمانی که. FTC به شما توصیه به نگه داشتن نسخه از تمام مکاتبات خود را از جمله هر گونه محوطه. پس از دریافت این نامه وام 20 روز به بازپرداخت هر چیزی که شما پرداخت می شود به عنوان هزینه مالی برای دریافت وام رفتن.

چه جایگزین هایی برای معکوس وام مسکن ؟

به عنوان احتمالا شما می توانید بگویید در حال حاضر توسط کلارک هوارد نیست مشتاق در وام مسکن معکوس.

"اگر شما در حال صحبت کردن در مورد یک خانواده با اعضای جوانتر به معنی آن است که به طور کلی بهتر است آنها را از نظر مالی کمک پیری نسبی یا بستگان نسبت به یک دلال یا فروشنده امکان استفاده از ارشد با وام مسکن معکوس" کلارک می گوید.

پس از آن عاقلانه به در نظر گرفتن جایگزین های آن عبارتند از:

  • فروش خانه خود را و کوچک سازی
  • Refinancing خانه خود را
  • گرفتن HELOC یا صفحه اصلی وام سهام
  • فروش به خانواده

یکی از اولین آشکار است و واقعا پایین می آید به یک انتخاب شخصی در مورد این که آیا شما مایل به حرکت و یا این که آیا شما ترجیح می دهند به سن در محل.

تبلیغات

اگر شما به دنبال تشکیلات جدید بکار تجاری ما یک راهنمای برای راه رفتن شما را از طریق فرایند در اینجا.

سوم بررسی مقاله ما در صفحه اصلی وام سهام و عدالت خانه خطوط اعتباری (HELOCs) در اینجا.

تاپیک به ندرت استفاده می شود جایگزین در هنگام پیری پدر و مادر باید فرزندان که از معنی. رشد کودکان می تواند در واقع قرض دادن پدر و مادر خود پول مانند یک بانک وام مسکن معکوس اما سهام جریان برای بچه ها — به بانک.

ملی, خانواده, وام مسکن تنها سازمان ما می دانیم که جلب خواهد شد و مدیریت یکی از این به اصطلاح "مراقب وام مسکن" در خانواده خود نمایندگی.

فکر نهایی

معکوس وام های مسکن در حال تبلیغ به شدت در تلویزیون و جاهای دیگر با این وعده که آنها می تواند مقدار زیادی از پول نقد را به زندگی خود را. اما شما رو به دقت در نظر بگیرید اگر یک برای شما مناسب است.

"اگر شما از پول نقد در بازنشستگی, وام مسکن معکوس ممکن است یک گزینه برای شما — اما آخرین گزینه" کلارک می گوید. "زمان به استفاده از آن زمانی است که شما آمده ام تا با هر راه دیگری برای پرداخت هزینه های ماهانه و شما هنوز هم از پول است."

در ضمن اگر شما سوالی در مورد وام مسکن معکوس و رسیدن به مصرف کننده ما اکشن سنتر.

بیشتر داستان های مربوط در Clark.com:



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن