آب و هوا در شبح از تغییرات Tsushima بسته به نحوه بازی شما, مدیر تایید

مکنده پانچ تولید شده است بر برخی از سیستم های که جهان از شبح Tsushima احساس بسیار طبیعی گسترش یافته است, و یکی

توسط POSHTIBANNEWS در 20 مرداد 1399

مکنده پانچ تولید شده است بر برخی از سیستم های که جهان از شبح Tsushima احساس بسیار طبیعی گسترش یافته است, و یکی از عناصر چنین ویژگی سرد کمی است که روابط را به سیستم اخلاق است.

در طول سفر جین سکای، شما می توانید تصمیم بگیرید که به عنوان یک سامورایی شرافتمند یا شبح بی احترامی که از سایه ها ضربه می بیند با دشمنان روبرو باشید. در حالی که داستان بر این بیشتر گسترش می یابد، آن را نیز تاثیر ظریف ی بر روی بازی، بیش از حد.

من خودم این را تجربه کردم، با نشان دادن افزایش باران های سیل آسا و طوفان های رعد و برق که من از طریق مبارزات انتخاباتی به عنوان یک شبح مرگبار پیشرفت، و نه مراقبت در مورد اینکه آیا من مغول ها رو در رو نبرد و یا از راحتی برخی از چمن بلند.

مرتبط با : بهترین بازی های PS4

مدیر خلاق نیت فاکس بر این ویژگی در مصاحبه با Gamespotگسترش یافته است ، بیان کرد که "بازی قطعا اسکریپت برای ارائه طوفان های بیشتر به عنوان شما انجام می دهد که چیزهایی که بسیار شبح راندهاست." که توضیح می دهد که چرا شکار پس از بازی من برای جایزه پلاتین یواش با آب و هوای بسیار وحشتناک بود. 

در حالی که این متاسفانه جهت اخلاقی شما را انتخاب کنید تا تاثیر دودویی نه بر روایت کلی، دیدن آن تاثیر جهان باز در برخی از شیوه های شدید رضایت بخش برای دیدن، و می افزاید: یک لایه اضافی به تمام مراحل حتی پس از پاکسازی مبارزات انتخاباتی.

من روح Tsushima 4/5 جامد در بررسی من به ثمر رساند, ستایش جهان زرق و برق دار خود را, رضایت بخش مبارزه و رویکرد خلاق به ژانر: "تصویر بازی از دوره زمانی عمومی و بی حمله است, اما این مانع نمی شود آن را از ویترین بصری خیره کننده و آهنگ قو ارزشمند برای PS4." این آخرین کنسول اصلی انحصاری سونی قبل از راه اندازی PS5 در سال جاری است، که یک دوره کاملا جدید از بازی های حماسی بازی های پرفروش ما مشتاق به شیرجه رفتن به معرفی است.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن