WarnerMedia به خندق HBO GO و نیشگون گرفتن و کشیدن HBO در حال حاضر نام

HBO حداکثر تولید شده در آمریکا در ماه گذشته و WarnerMedia گرفته است از این فرصت برای روشن کردن آن نامگذاری کنو

توسط POSHTIBANNEWS در 26 خرداد 1399

HBO حداکثر تولید شده در آمریکا در ماه گذشته و WarnerMedia گرفته است از این فرصت برای روشن کردن آن نامگذاری کنوانسیون... مرتب کردن بر اساس.

برای کسی در خارج از حلقه HBO حداکثر WarnerMedia جدیدترین جریان پلت فرم. امکانات سایت از 10 ، 000 ساعت از محتوای حق بیمه از جمله, فیلم, تلویزیون را نشان می دهد و حداکثر اصل از بازی تاج و تخت به شادی و سرخوشی به Sopranos. HBO حداکثر راه اندازی شد در ماه مه در آمریکا و هزینه های $14.99 یک ماه با برنامه های گسترش به اروپا در آینده است.

بنابراین آنچه که برای WarnerMedia دو دیگر HBO پخش آنلاين خدمات ؟ این شرکت به تازگی روشن طرح خود را برای HBO در حال حاضر و HBO Go.

مرتبط با: آنچه که به سازمان دیده بان HBO Max

اول از همه این شرکت خلاص شدن از HBO Go. HBO Go توسط یک جریان است که می آید رایگان با هر HBO اشتراک خریداری شده را از طریق یک ارائه دهنده تلویزیون. این شامل HBO محتوای اصلی از جمله مجموعه های تلویزیونی, مستند فوق العاده و انتخاب زیادی از فیلم است.

HBO برو دیگر نمی خواهد در دسترس در ایالات متحده سیستم عامل از جولای 31, هر چند آن را ادامه خواهد داد تا در دسترس از طریق HBOGO.com از طریق اوت 31.

HBO در حال حاضر یک نام جدید ، مستقل خدمات جریان بوده است WarnerMedia گزینه برای کاربران بدون نیاز به کابل و یا تلویزیون های ماهواره ای به جای اجازه دادن به کاربران برای صورتحساب به طور مستقیم توسط HBO و یا از طریق یک در برنامه خرید. مانند HBO Go, HBO در حال حاضر ارائه می دهد اصلی HBO محتوا از جمله مجموعه های تلویزیونی, مستند فوق العاده و فیلم.

مرتبط با: است HBO حداکثر آمدن به انگلستان?

در ماه های آینده, HBO در حال حاضر مجموعه ای به rebranded به (صبر کنید) HBO. موجود HBO در حال حاضر کاربران ادامه خواهد داد برای دسترسی به جدید HBO به همراه HBO حداکثر در هیچ هزینه اضافی.

در حالی که ما خوشحال است و HBO پاک این همه تا پایان HBO Go خبر بد برای Roku و آمازون آتش تلویزیون کاربران است. با توجه به CNET WarnerMedia موفق به امن HBO حداکثر معاملات با Roku یا آمازون ترک حدود 70 درصد از جریان دستگاه در ایالات متحده بدون HBO برنامه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب