این چیزی است که وان پلاس, Nord به نظر می رسد مانند

هفته گذشته OnePlus اعلام کرد که خود بعدی تلفن هوشمند OnePlus Nord خواهد بود اعلام کرد که در تاریخ 21 جولای در

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

هفته گذشته OnePlus اعلام کرد که خود بعدی تلفن هوشمند OnePlus Nord خواهد بود اعلام کرد که در تاریخ 21 جولای در یک ویژه واقعیت افزوده رویداد. در حالی که ما شنیده و دیده های مختلف نشت در گذشته به نظر می رسد که این گوشی را طراحی و برخی مشخصات آن نازل شده است در مصاحبه با YouTuber MKBHD.

تبلیغات

در طول مصاحبه OnePlus بنیانگذاران Carl Pei نشان داد طراحی آینده تلفن. جزیره پرنس ادوارد بود و نشان دادن نمونه های مختلف است که این شرکت مشغول به کار بود و پس از آن نیز نشان داد نهایی طراحی است که آنها در نهایت انتخاب کرد. چه جالب این است که در طول مصاحبه Pei کاهش یافته است برخی از اطلاعات در مورد روند پشت طراحی این گوشی است.

با توجه به طراحی جزیره پرنس ادوارد در واقع نشان داد که این شرکت تا به حال تقریبا از بین رفته اند در جهت های مختلف, اما آنها ساخته شده برخی از تغییرات آخرین لحظه که در واقع تاخیر در این گوشی یک ماه بیشتر. با توجه به جزیره پرنس ادوارد, این بر اساس اطلاعات است که آنها از دیدن و آنها می خواستند برای ایجاد یک تلفن که مردم می خواستند.

او همچنین نشان داد که تلفن خواهد بود طراحی شده توسط Qualcomm Snapdragon 765G بنابراین اگر شما به دنبال یک نسبتا مقرون به صرفه 5G گوشی های هوشمند و سپس OnePlus نورد می تواند یک تلفن به اتمام است. در هر صورت کل مصاحبه است و نه روشنایی و اگر شما حدود 20 دقیقه به فراغت آن است که قطعا ارزش یک ساعت مچی.

در زمینه تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره OnePlus.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن