وجود دارد در حال حاضر £339 چوب USB امیدوار کننده برای محافظت از شما در برابر 5G

انگلستان استانداردهای تجارت بدن در حال تلاش برای خاموش کردن فروش یک "کلاهبرداری" £339 چوب USB است که ادعا می ک

توسط POSHTIBANNEWS در 8 خرداد 1399

انگلستان استانداردهای تجارت بدن در حال تلاش برای خاموش کردن فروش یک "کلاهبرداری" £339 چوب USB است که ادعا می کند برای محافظت از آنها در برابر بارها افشا و خنثی تهدید 5G خدمات اینترنت تلفن همراه.

این 5GBioShield ادعا می کند به ارائه "کوانتومی هولوگرافیک catalyser تکنولوژی" است که ارائه خواهد شد "تعادل و هماهنگ از اثرات مضر اختلال در تعادل الکتریکی تابش."

این دستگاه به نظر می رسد کمی بیشتر از استاندارد USB کلید با لاشی 128MB از ذخیره سازی به گفته محققان امنیتی که ام برچیده دستگاه از طرف بی بی سی.

کن مونرو که اجرا می شود, قلم تست شرکای شرکت که گسیختن الکترونیک در شکار برای ضعف امنیتی گفت که کلید "تقریبا یکسان 'کریستال' کلید USB در دسترس از تامین کنندگان مختلف در شنژن چین برای حدود 5 پوند در هر کلیدی است."

تنها تفاوت به نظر می رسد به یک دایره دشنه کارشناس اضافه شده است. استانداردهای تجارت در حال بررسی این محصول با لندن عملیات مدیر استفان نایت گفت: "ما در نظر آن را به یک کلاهبرداری است."

تصویر های اعتباری: 5gbioshield.com

این محصول که در واقع توصیه می شود توسط یکی از اعضای گلستنبوری شورای شهر را 5G کمیته مشورتی بی سی گزارش می دهد.

یکی از اعضای آن توبی سالن به ساکنان گفته شده: "ما با استفاده از این دستگاه و پیدا کردن آن مفید" تکرار ادعای آن "فراهم می کند برای حفاظت از خانه و خانواده خود را به لطف پوشیدنی هولوگرافی نانو لایه catalyser که می تواند فرسوده و یا قرار داده شده در نزدیکی به گوشی های هوشمند و یا هر گونه دیگر الکتریکی تابش یا EMF [میدان الکترومغناطیسی] ساطع دستگاه".

وقتی که سوال های تولید کننده BioShield توزیع ادعا می کنند به "در اختیار داشتن مقدار زیادی از ویژگی های اطلاعات با مقدار زیادی از بازگشت تا تحقیقات تاریخی." اما آن را گفت: آن را نمی خواهد افشای اطلاعات به اشخاص ثالث.

این محصول در دسترس می آید به عنوان یک موج ترس های بی اساس در مورد سلامتی تهدیدات ناشی از اجرای از خدمات 5G در انگلستان (و فراتر از آن) به ادامه استوک ترس است. تلفن همراه دکل به طور مستمر به تخریب به عنوان یک نتیجه.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن