این Realme X3 Superzoom ممکن است بهترین گوشی های هوشمند معامله ما تا کنون دیده ام

اگر شما در شکار برای یک گوشی هوشمند با یک دسته کامل از مشخصات و ویژگی های اما نمی خواهم به صرف اشکال دیگران در

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

اگر شما در شکار برای یک گوشی هوشمند با یک دسته کامل از مشخصات و ویژگی های اما نمی خواهم به صرف اشکال دیگران در flagships دستگاه و سپس Realme X3 Superzoom ممکن است سخت به چشم پوشی است.

راه اندازی در اروپا قبل از نام تجاری معمول از هند Realme X3 به ارمغان می آورد ویژگی های به طور معمول این سایت متعلق به گوشی فشار 1000 پوند به اواسط برد. وجود یک لنز پریسکوپ برای مثال و یک صفحه نمایش است که مسابقات Samsung Galaxy S20 فوق العاده وقتی که می آید به روز کردن رای. برای شروع قیمت از £469 قطعا وجود دارد بسیاری به هیجان زده در مورد.

به عنوان Superzoom نام مورد نشان می دهد Realme است که تمرکز زیادی در periscope دوربین در اینجا. این یکی از ویژگی های ما دیده ایم در Oppo Find X2 Pro و Huawei P40 Pro و آن را اجازه می دهد تا شما دور و نزدیک به موضوع خود را بدون توسل به زوم دیجیتال و کشت. شما می توانید از طریق این لنز 5x در 8MP, اما, نیز وجود دارد یک اصلی 64 مگاپیکسل دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و 8 مگاپیکسلی ultrawide. ما نمی توانیم بگوییم ما طرفداران این 2 مگاپیکسل ماکرو دوربین های دیجیتال, با این حال بقیه آرایه امیدوار کننده برای تلفن های موبایل.

مرتبط با: بهترین گوشی های ارزان

در جلوی گوشی شما رو بزرگ 6.6 اینچ ال سی دی 1080p پانل چشمگیر 120 هرتز نرخ refresh برای پیمایش صاف و بازی. نیز وجود دارد یک برش در گوشه بالا که خانه های 32 مگاپیکسل دوربین عکاسی از خود. صفحه نمایش به طور کامل به لبه-به-لبه اما گودی است که هنوز هم نسبتا کم است.

ویژگی های دیگر عبارتند از: 30w شارژ از طریق USB-C یک پیکسل 855+ چیپ ست 12GB RAM و 256GB از UFS 3.0 سازی. هیچ 5G حمایت هر چند که ممکن است چیزی از یک ناامیدی برای چند. اما با توجه به قیمت و که آن را به یک پردازنده که Qualcomm گل سرسبد در پایان 2019 ما قصد داریم به شکایت.

این Realme X3 را در فروش برای اولین بار در انگلستان و اسپانیا از ژوئن 4 و شما می توانید قبل از سفارش آن را در هر دو سفید یا آبی از امروز (26 مه). آن را شما را به مجموعه £469 تنها 12GB RAM/256GB گزینه ذخیره سازی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن