iPad تا به اولین رقیب واقعی خود را از Nexus 7: و من نمی تواند شادتر

بیایید رک و راست: برای نیم دهه گذشته, اپل شده است سگ بالا بی منازع زمانی که آن را به قرص می آید. به هر گزارش ف

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

بیایید رک و راست: برای نیم دهه گذشته, اپل شده است سگ بالا بی منازع زمانی که آن را به قرص می آید.

به هر گزارش فروش، یا برآورد سهم بازار نگاه کنید و آی پد با رقابت نزدیک به صفر از اندروید در جدول بالای جدول قرار خواهد گرفت.

و منصفانه بودن، آی پد ها بسیار بسیار خوب ارائه صفحه نمایش بالا، عملکرد استالو و نرم افزار خوش بینی فوق العاده.

یادداشت سردبیر : به عنوان یک فن منبع باز شما هیچ ایده چقدر نوشتن که صدمه دیده است.

در واقع، آنها آنقدر خوب است که اپل واقعا احساس نیاز به نوآوری و یا تغییر سال در سال اپل برای مدت زمان زیادی احساس نمی شود. آخرین باری که واقعا ً این کار را به زحمت می دید، پنج سال پیش بود که از آی پد پرو نسل اول رونمایی کرد - و حتی این کار اساساً اپل را در یک Surface Pro به کار گرفت.

اما، به ناامیدی من، به جای افزایش به چالش گوگل، و با گسترش اکثر OEMs آندروید، انتخاب به پرتاب در حوله و تسلیم در قرص گل سرسبد. به همین دلیل است که ما فقط دیده ام smidgeon فوق العاده ارزان, سرگرمی متمرکز قرص آمار صحنه, که بیشتر آنها وحشتناک, به تازگی.

به همین دلیل است که این هفته آن را جدید توجه داشته باشید کهکشان 20 اولترا، و یا کهکشان دیده بان 3 که من در لبه صندلی من در جریان زنده بسته بندی نشده سامسونگ بود. این نوار کهکشان S7 پلاس بود.

مرتبط با : بهترین قرص

برای کسانی که این رویداد را از دست داده، نوار کهکشان S7 پلاس آخرین تبلت گلسرسبد سامسونگ است و این در ذهن من به دو دلیل بسیار مهم است. اول، چون اولین تبلت اصلی اندروید با مشخصاتی است که با هم مطابقت دارد، و در نقاطی، روی کاغذ، آی پد پرو را کتک می زد.

بيا از ليست چک ليست رد بشيم 120Hz متغیر نرخ تجدید صفحه نمایش OLED، بررسی کنید. پشتیبانی از قلم ، بررسی کنید. اتاق کيک صفحه کليد اختياري، چک کن Powerhouse 5G آماده پردازنده ، بررسی کنید. همه مواد تشکیل دهنده اینجا برای یک ظرف خوشمزه فن آوری.

اما دوم، و در ذهن من مهم تر، چون اگر آن را در وعده خود ارائه خواهد داد بازار تکان دادن بسیار مورد نیاز آن را برای سال ها مورد نیاز است. واقعیت این است که شرکت های فن آوری می توانند با تحقیق و توسعه تنبل دریافت کنید زمانی که آنها را ترک بی چالش بیش از حد طولانی. این اتفاق با اینتل در بازار پردازنده ها افتاد وقتی که برای چند سال بیش از حد زیادی بدون چالش باقی مانده بود، زمانی که AMD روی رایزن کار می کرد.

کسب و کار پول را به طور رادیکال تغییر و یا بهبود محصولات صرف نمی شود مگر اینکه دلیل مالی و در ذهن من است که دقیقا همان چیزی است که نوار کهکشان S7 پلاس می تواند برای اپل باشد. حتی اگر آن را به طور کامل از تخت iPad، که آن را نمی خواهد، وجود خود را به عنوان رقیب معتبر جلب توجه از آن می تواند موج تازه ای از نوآوری از اپل را به منبکند. اگر نه، می تواند دیگر علاقه OEMs آندروید در قرص پایان بالا دوباره اگه موفق به فروش متوسط مناسب و یا پوشش مطبوعات.

در هر دو سناریو رقابت تازه به بازار قرص های استکه می تواند تنها برای خریداران خوب به ارمغان بیاورد.

ما قبلا ً با انتشار نسل اول و دوم نکسوس 7 این اتفاق را دیده بودیم. به عنوان اولین جریان اصلی مقرون به صرفه، و خوب، قرص آندروید هر دو Nexus 7 به عنوان یک نسخه عطف که کمک کرد تا اپل سریع برای راه اندازی خط کوچک تر خود را به یاد داشته باشید, و ارزان تر iPad مینی خط.

و به همین دلیل من نمی توانستم خوشحال تر از بازگشت جدی سامسونگ به بازار تبلت های گلسرد باشم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن