دیده بان اپل را ECG می تواند فقط به نجات زندگی دیگری

در گذشته ما را در سراسر مختلف داستان چگونه ساعت اپل دارای یک زندگی را نجات داد به لطف ساخته شده در ضربان قلب و

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

در گذشته ما را در سراسر مختلف داستان چگونه ساعت اپل دارای یک زندگی را نجات داد به لطف ساخته شده در ضربان قلب و ویژگی های ردیابی. در حال حاضر با توجه به یک پست جدید در ق آن را مانند به نظر می رسد یکی دیگر از زندگی می تواند به طور بالقوه ذخیره شده است. با توجه به پوستر 22 ساله خود را دیده بان اپل هشدار داده او را به یک Afib با وجود او نه نشان دادن هر گونه علائم.

تبلیغات

در حال حاضر با توجه به نظرات مختلف در این موضوع به نظر می رسد که برخی از کاربران در حال ارائه مشاوره به او نمی شود بیش از حد نگران به عنوان یک زن 22 ساله برای بیشتر قسمت ها باید هر گونه مسائل مربوط به قلب و که خواندن می تواند مثبت کاذب. این پوستر در نقطه ای که آن را به طور بالقوه می تواند یک مشکل را به عنوان او می تواند "به معنای واقعی کلمه احساس تفاوت در ضرب و شتم فواصل".

او همچنین اشاره کرد که آن را 48 ساعت و با وجود اینکه تست شده و تمام علائم با اشاره به سمت عادی شده است 48 ساعت و آن را هنوز هم نرفته است. که می شود گفت این نظرات به Reddit شده اند تکرار توسط برخی از متخصصان پزشکی در گذشته که برخی از آنها هشدار داد که سازمان دیده بان اپل است به هیچ وجه یک دستگاه پزشکی است و خوانش آن را ممکن است همیشه 100 ٪ دقیق است.

در حالی که ما آرزو پوستر هست و امیدوارم که هیچ مشکلی وجود ندارد, آن را سخت به چشم پوشی از این واقعیت است که بسیاری از زندگی شما ذخیره شده است در گذشته با تشکر از زومیت و گرفتن نظر دوم قطعا نمی خواهد صدمه دیده است.

در زمینه اپل >تبادل نظر >پزشکی. جزئیات بیشتر در مورد سازمان دیده بان اپل, سلامت, ساعت هوشمند و تکنولوژی پوشیدنی. منبع: ق



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن