اپل AirTags در مقابل کاشی ردیاب نبرد خطوط کشیده شده

با اپل به شدت-شایعه به راه اندازی مورد دستگاه های ردیابی به نام AirTags در آینده نزدیک رهبر فعلی در فضای مدعی

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

با اپل به شدت-شایعه به راه اندازی مورد دستگاه های ردیابی به نام AirTags در آینده نزدیک رهبر فعلی در فضای مدعی اپل نیست بازی منصفانه است.

کاشی سازان بلوتوث کاشی انتقالها باید شکایت به اتحادیه اروپا گفت: آی فون-ساز ساخت آن را سخت تر به استفاده از کاشی و نرم افزار تلفن همراه.

این شرکت اشاره می کند که "همیشه اجازه می دهد" اجازه برای کاشی برنامه برای تنظیم مکان قرار است به "خاموش" به طور پیش فرض در iOS 13.5. نمایشگاه به اندازه کافی شما ممکن است می گویند. شخصا ما مانند واقعیت اپل باعث می شود ما به بیان موقعیت برای برنامه برای دسترسی به محل ما.

سپس کاشی امتیاز تا حدودی از اپل اشاره می کند که دو برابر استاندارد از اپل خود FindMy برنامه که "همیشه اجازه می دهد" تنظیمات به طور پیش فرض.

مرتبط با: اپل AirTags

با توجه به این که این نرم افزار کاربران اپل برای کمک به مردم در واقع خود را از دست اپل آن را به سختی تعجب. با توجه به این که برنامه اپل است که به احتمال زیاد به استفاده از بندر برچسب ها رابط سپس شما می توانید نوع نگاه کنید به کاشی نقطه.

آن را می کند پایان ندارد وجود دارد یا کاشی reckons موقعیت خود را در فروشگاه App است رنج می برند در حالی که محصولات دیگر ارائه شده توسط اپل در رسانه های خرده فروشی. دوباره به سختی تعجب آور با توجه به اپل است که گفته می شود سخت در کار بر روی یک رقیب محدوده محصول است که می خواهید راه اندازی imminently.

شکایت که اکو آن ثبت شده در ایالات متحده فرستاده شد در نامه ای به کمیسیون اروپا دیده می شود بار مالی.

"در دوازده ماه گذشته اپل گرفته است چند مرحله را به طور کامل نقطه ضعف کاشی از جمله ساخت آن را سخت تر برای مصرف کنندگان به استفاده از محصولات و خدمات" کاشی مشاور عمومی کیرستن دارو نوشت.

مرتبط: کاشی نرم افزار را نقد کنید

"این است که به خصوص در مورد دلیل اپل اعمال می آیند در همان زمان که اپل هر دو راه اندازی جدید FindMy برنامه است که رقابت و حتی بیشتر به طور مستقیم با کاشی و همچنین شروع به آماده شدن برای راه اندازی یک رقابتی سخت افزار محصول"

اپل با صدور قوی رد این اتهامات به تلویزیون: "ما قاطعانه آن را تکذیب می کند از رفتار غیررقابتی است که کاشی به راه انداختن علیه ما مطابق با مسیر بحرانی ما شده ایم برای بیش از یک دهه در سال گذشته ما معرفی بیشتر حریم خصوصی قرار است که حفاظت محل کاربر داده. کاشی و نمی خواهم آن تصمیمات بنابراین به جای استدلال در این موضوع قابلیت های آن, آنها به جای تصمیم به راه اندازی meritless حملات است."

بنابراین نبرد خطوط کشیده شده بین اپل و کاشی جلوتر از خود را سر به سر در مرحله نهایی مسابقات بعد از این سال.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن