تلگرام معرفی پیشرفته در نرم افزار ویرایشگر ویدئو

در اوایل روز از برنامه های پیام رسانی در گوشی های هوشمند اگر شما می خواستم برای ویرایش عکس یا تصویری شما را مج

توسط POSHTIBANNEWS در 17 خرداد 1399
در اوایل روز از برنامه های پیام رسانی در گوشی های هوشمند اگر شما می خواستم برای ویرایش عکس یا تصویری شما را مجبور به انجام این کار در خارج از برنامه. این می تواند یک کمی سخت است و می افزاید: مراحل غیر ضروری اما پس از تغییر. در واقع در آخرین به روز رسانی تلگرام شرکت اعلام کرده است که برنامه آن را در حال حاضر با پیشرفته ویرایش ویدئو ابزار.
تبلیغات

با توجه به تلگراف "شما می توانید در حال حاضر افزایش کیفیت ویدئو به طور خودکار در دو شیپور خاموشی – دستی و یا نیشگون گرفتن و کشیدن یک دوجین پارامترهای مانند روشنایی و یا اشباع تا درونی خود را Kubrick راضی است. برای کامل قلم مو دقت زوم بر روی عکس و یا فیلم ها در هنگام نقاشی بر روی آنها را به هر خط فقط حق. خود را ساخته شده-آرایش – و یا همکلاسی های خود را' فرمان سبیل – هرگز همان نگاه."

اساسی ویرایش فیلم در داخل از برنامه های پیام رسانی جدید نیستند و برای اکثر آنها معمولا نه ساده است و اجازه می دهد تا به کاربران برای تنظیم طول تصویری. این توانایی به منظور افزایش کیفیت فیلم باید به عنوان یک خبر خوب برای کسانی که به دنبال یک تعمیر سریع برای بهبود کیفیت فیلم قبل از ارسال آنها را.

در علاوه بر این به بهبود ویرایشگر ویدئو به روز رسانی همچنین شامل پیشرفت های ساخته شده به نرم افزار GIF پنل دسترسی به شکلک های مبتنی بر زبانه بارگذاری سریع تر بار و بیشتر.

در زمینه تلفن های همراه. جزئیات بیشتر در مورد برنامه ها و تلگرام. منبع: telegram.org



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب