مرد عنکبوتی در حال آمدن به انتقام جویان مارول است، اما پارسه ایکس باکس نخواهد شد خوشحال

مایلز مورالس چرخش خاموش تنها نسخه از مرد عنکبوتی آمدن به کنسول های پلی استیشن سونی در چند ماه آینده نیست. سونی

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

مایلز مورالس چرخش خاموش تنها نسخه از مرد عنکبوتی آمدن به کنسول های پلی استیشن سونی در چند ماه آینده نیست.

سونی نشان داده است ابرقهرمان وب slinging خواهد شد به عنوان بخشی از به روز رسانی انتقام جویان مارول در اوایل سال 2021 می رسند. خبر بد برای کاربران ایکس باکس این است که شخصیت منحصر به نسخه های PS4 و PS5 بازی است.

در یک نوشته در وبلاگ پلی استیشن، توسعه دهنده کریستال دینامیک، او را "آشنا اما تازه مرد عنکبوتی که نیاز به تکامل در تهدید های جهانی در کنار قهرمانان زمین را بزرگ است."

جف آدامز، مدیر هنری در سی دی می گوید مرد عنکبوتی با 'پرت امضای خود را حرکت می کند و با گزینه های سفارشی سازی افزایش یافته خواهد رسید.

او می نویسد: "درست مانند قهرمانان دیگر ما، شما به استفاده از درختان مهارت منحصر به فرد وینس [ناپولی، طراح مبارزه با سرب] و تیم خود را طراحی شده اند به تخصص چگونه مرد عنکبوتی خود را در جهان ما بازی می کند. مجموعه ای چشمگیر از توانایی های نمادین و حملات در اختیار شما خواهد بود، و شما را به تصمیم گیری که اسباب بازی و مهارت های شما می خواهید برای ارتقاء. این پیشرفت ها برای او لازم خواهد بود تا تهدیدهای آینده را به راه خود را به خود بگیره."

نوشته شده است مرد عنکبوتی با بقیه انتقام جویان در اوایل سال 2021 ، بدون هیچ هزینه اضافی مونتاژ. با این حال ، به نظر می رسد ما می رویم به صبر کمی دیگر برای دیدن طراحی مرد عنکبوتی ، بدون تصاویر ارائه شده در سونی در وبلاگ ارسال شده است.

بازی خود را در سپتامبر 4 برای PS4 و در PS5 قبل از پایان سال است. در ۲۱ اوت، بازی بتای آزاد اسپیدی برای بازی آغاز می شود، اگرچه مشتریان پیش سفارش PS4 قادر خواهند بود آن را برای چرخش در ۷ اوت به دست بگیرند. ایکس باکس و کامپیوتر قبل از سفارش بتا می رسد در تاریخ 14 اوت. در اینجا نگاهی به بتا پیش از راه اندازی جمعه:

بتا برای تیرانداز دسترسی به تعدادی از ماموریت ها، مانند پل گلدن گیت (25 دقیقه گیم پلی)، و فعالیت های دیگر Warzones، اتاق های آسیب و مناطق قطره.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن